Is Nederland een staat in verval?

FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door FleetwoodMacho »

Zo heeft men niets geleerd van het Bijlmermeer fiasco en heeft men nog zo'n dumpplaats voor mislukkelingen en parasieten gecreëerd in Amsterdam, en wel IJburg. Een mislukt sociaal experiment, waarbij goedwillende bewoners maar ook de belastingbetaler weer eens de slachtoffers zijn. Nederland is aan het verworden tot een grotere versie van IJburg.

https://xandralammers.nl/
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door hagenaars »

@ FleetwoodMacho. Noemt u de argumenten eens. Kan dat? Ik heb met mijn 'post' nadrukkelijk mijn zorg over concrete misstanden genoemd.
Wat is er mis met IJburg? Ik kom er graag...U hebt gelijk wat de Bijlmermeer betreft, daar bleek het type woningen voor de bewoners niet zo geschikt en moest het bij stedenbouw gebruikte concept op de schop, een dure grap...
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door FleetwoodMacho »

Mogelijk is het je ontgaan dat er een link in mijn bijdrage vermeld is. Deze staat vol met argumenten en feitelijkheden waaruit de nodige conclusies te trekken zijn.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door hagenaars »

Ja, die heb ik uiteraard goed gelezen, ( Dank daarvoor) maar argumenten dat er iets mis zou zijn in IJburg trof ik niet aan. Een halfzachte gemeenteambtenaar, daar kan ik niet van wakker liggen. Als ik dat namelijk deed dan kwam ik niet meer aan nachtrust toe.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door FleetwoodMacho »

hagenaars schreef:Ja, die heb ik uiteraard goed gelezen, ( Dank daarvoor) maar argumenten dat er iets mis zou zijn in IJburg trof ik niet aan. Een halfzachte gemeenteambtenaar, daar kan ik niet van wakker liggen. Als ik dat namelijk deed dan kwam ik niet meer aan nachtrust toe.
Welnee, Hagenaars trof geen argumenten aan. Voortdurende inbraken, intimidaties, door de politie ingeramde toegangsdeuren, drugshandel, cultuurvervreemding, een wegtrekkende middenstand en een schrijnende islamisering zijn slechts bijzaken, veroorzaakt door een incompetente ambtenaar.

Je komt er graag, schreef je al eerder. Welnu, dan heb ik goed nieuws voor je: er staan nogal wat woningen te koop (dit shithole is een walgelijke mix van koop- en huurwoningen) vanwege de bovengenoemde 'bijzaken', dus grijp je kans, Hagenaars. En succes met je nachtrust. :D
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door hagenaars »

U gaat flink tekeer en waarom niet? Maar adem in adem uit, anders gezegd, blijf rustig. Weer de feiten, als het mag.
Ik heb al een aardig huurhuis en ga niet verhuizen. De prijzen op IJburg stijgen net als overal in deze regio. En wijken beslist niet naar beneden af, kennelijk is de wijk in trek. Overal in deze regio zijn inbraken en andere 'stoutigheden' aan de orde.
Wees blij als de 'Hermandad' zijn of haar werk goed doet en af en toe een deur in moet rammen.
Een vraag: wat bedoelt u met cultuurvervreemding? Als ik 's avonds in Amsterdam mijn hond uitlaat, hoor ik vele talen spreken, maar is dat 'cultuurverveemding' ?
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door FleetwoodMacho »

Hagenaars bakt ze weer bruin: ondanks zijn recente verzekering dat hij geen nachtrust zou missen is hij in de nachtelijke uurtjes achter zijn toetsendoos gekropen om drie bijdragen te plaatsen. Gaat alles wel goed met je, beste kerel?
U gaat flink tekeer en waarom niet? Maar adem in adem uit, anders gezegd, blijf rustig. Weer de feiten, als het mag.
Een proces van cognitieve dissonantie, Hagenaars. Je wordt geconfronteerd met de realiteit, en dat ervaar jij als 'tekeer gaan'
Volgende.
Ik heb al een aardig huurhuis en ga niet verhuizen.
Je bent toch niet aan het scheefwonen, Hagenaars?
De prijzen op IJburg stijgen net als overal in deze regio. En wijken beslist niet naar beneden af,
Een platitude, Hagenaars, want een tekort aan woonruimte heeft nu eenmaal dat effect. Doch ik heb zo mijn twijfels over de prijzen van de koopwoningen aldaar, want geen zinnig mens wil daar een woning betrekken, zoals blijkt uit het uitgebreide chronologische verslag van Xandra Lammers. Heb je het wel gelezen, beste vent?
Overal in deze regio zijn inbraken en andere 'stoutigheden' aan de orde.
Hagenaars, rondwarende in zijn dystopie heeft de misstanden aldaar al geheel geaccepteerd en genormaliseerd, hij kwalificeert het narcostaatje als geplaagd door 'stoutigheden'. Wat meer slaap kan geen kwaad, Hagenaars, maar dat is slechts het begin.
Wees blij als de 'Hermandad' zijn of haar werk goed doet en af en toe een deur in moet rammen.
Doch de bewoners van IJburg zijn niet zo blij, Hagenaars, want dit komt hier nogal regelmatig voor en is een indicatie voor het soort volk dat men hier geplaatst heeft.
Een vraag: wat bedoelt u met cultuurvervreemding? Als ik 's avonds in Amsterdam mijn hond uitlaat, hoor ik vele talen spreken, maar is dat 'cultuurverveemding' ?
Als jij het had willen kwalificeren als kolonisatie reken ik dat ook goed, Hagenaars.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door hagenaars »

@ FleetwoodMacho. Ik lijd niet aan onwetendheid, wat u zo deftig 'cognitieve' dissonantie' noemt. En dan dystopie.., toe maar.
Er zijn nog een of twee vragen niet beantwoord...
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door FleetwoodMacho »

Ik lijd niet aan onwetendheid, wat u zo deftig 'cognitieve' dissonantie' noemt
Cognitieve dissonantie is niet hetzelfde als onwetendheid, Hagenaars, dus dat trekt jouw ontbering van onwetendheid onmiddelijk in twijfel - want dát wist je niet.

Voor wat betreft de 2 vragen:

1. Nogal opzichtig ontwijk je de vraag over je gezondheidstoestand in mijn vorige bijdrage.

2. Ben je wel bekend met het recent verschenen rapport 'De achterkant van Amsterdam' waar deze week bij de NPO bij Nieuwsuur aandacht aan werd besteed? Hieruit blijkt dat Amsterdam zoals ik al schreef een narcostaatje is waarin miljarden omgaan in de drugshandel, en de voorkant (in casu Femke Halsema & co.) niet weet wat de achterkant doet.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door FleetwoodMacho »

Hagenaars' Walhalla nader in beeld:

https://www.rd.nl/vandaag/binnenland/ki ... -1.1590409
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
Plaats reactie