ASSOCIATIEVERDRAG MET OEKRAINE

David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: ASSOCIATIEVERDRAG MET OEKRAINE

Bericht door David Bakker »

hagenaars

Re: ASSOCIATIEVERDRAG MET OEKRAINE

Bericht door hagenaars »

Inhoud, wezenlijk...Ik geloof er niets van, zeker nu gebleken is dat de initiatiefnemers geen moer om Oekraïne geven. Ze hebben ons gewoon bij de neus genomen. Dit is werkelijk een mal referendum, een lachertje. Ik hoop maar dat ik niet hoef te gaan stemmen, als in de loop van de dag blijkt dat er toch genoeg kiezers komen opdagen dan ga ik natuurlijk voor stemmen.

NRC Handelsblad 31 maart.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: ASSOCIATIEVERDRAG MET OEKRAINE

Bericht door fred neerhoff »

Het typeert je kleingeestigheid en je ideologische starheid dat je alle argumenten in http://joostniemoller.nl/2016/03/stem-o ... el-helpen/ die voor een NEE pleiten volkomen negeert, bagatelliseert of botweg ontkent.

En bij de neus genomen? Haha, iedere domme lul wist toch allang dat het om de EU gaat?
hagenaars

Re: ASSOCIATIEVERDRAG MET OEKRAINE

Bericht door hagenaars »

Juist ja, volk, ik veracht u...Mooi is dat, eerst de kluit belazeren en als het aan het licht komt, nog een grote bek ook.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: ASSOCIATIEVERDRAG MET OEKRAINE

Bericht door fred neerhoff »

Haha, hypocrieter kan haast niet. Hagenaars die begaan is met 'het volk', wie gelooft dat?
hagenaars

Re: ASSOCIATIEVERDRAG MET OEKRAINE

Bericht door hagenaars »

Het is een schandaal, eerst een referendum op poten zettenen dan doodleuk verklaren dat Oekraïne je geen moer kan schalen. In Oekraïne overigens wordt wel degelijk veel waarde gehecht aan het afsluiten van dit verdrag. Toen de toenmalige president onder druk gezet door Poetin weigerde het verdrag in Vilnius te gaan ondertekenen ontstond een revolutionaire situatie, daarbij zijn ook nog doden gevallen.
Je neemt een zware last op je schouders als nee stem.
Het gaat natuurlijk niet om mij als persoon, maar dat snapt iedereen wel...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: ASSOCIATIEVERDRAG MET OEKRAINE

Bericht door fred neerhoff »

Haha, weet je dan niet Hagenaars dat het referendum niet gaat om de bedoelingen van de organisatoren maar wel om het JA of NEE van 'het volk'?

Democratie is moeilijk Hagenaars!
hagenaars

Re: ASSOCIATIEVERDRAG MET OEKRAINE

Bericht door hagenaars »

Kijk, Neerhoff, het gaat om een burgerinitiatief, het burgercomité EU, zij namen het initiatief aan ons een vraag voor te leggen. Je kunt even op hun site kijken...Goed lezen is ook moeilijk...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: ASSOCIATIEVERDRAG MET OEKRAINE

Bericht door fred neerhoff »

Is het nu JA of NEE?
hagenaars

Re: ASSOCIATIEVERDRAG MET OEKRAINE

Bericht door hagenaars »

Het blijft een mal en bedrieglijk referendum. Een grof schandaal: Het ministerie van Binnenlandse Zaken stelt voor de organisatie 20 miljoen euro beschikbaar. Maar volgens de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) is het organiseren van referenda bijna net zo duur als de Tweede Kamerverkiezingen. De kosten hiervoor waren in 2012 42,2 miljoen euro.
Plaats reactie