Een open samenleving.

hagenaars

Re: Een open samenleving.

Bericht door hagenaars »

Ik citeer: "Vrede? My ass, wat een leugen, wat een naïviteit." Moet ik daar op reageren?
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Een open samenleving.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Ik citeer: "Vrede? My ass, wat een leugen, wat een naïviteit." Moet ik daar op reageren?
Je negeert zo'n beetje alles. Je leeft in je eigen wereldje.
hagenaars

Re: Een open samenleving.

Bericht door hagenaars »

Ik negeer alleen uw domme scheldpartijen, uw versleten standpunten die al meerdere malen met succes bestreden zijn en waar u telkens weer mee aan komt zetten.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Een open samenleving.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Ik negeer alleen uw domme scheldpartijen, uw versleten standpunten die al meerdere malen met succes bestreden zijn en waar u telkens weer mee aan komt zetten.
Man wat ben je toch een kleuter. Wat eem enorm ego, en hoe weinig verstand.

Ik heb het wel gehad met je Hagenaars. Ik ben weg, er kan hier geen discussie gevoerd worden of jij komt het wel verzieken. Genoeg is genoeg, tegen zoveel ego in combinatie met zo weinig verstand is geen rede opgewassen. Geen wonder dat er hier geen hond komt.

Toedeloe.
hagenaars

Re: Een open samenleving.

Bericht door hagenaars »

Helaas weer geen inhoud.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Een open samenleving.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Helaas weer geen inhoud.
Inhoud negeer je toch. Voorbeelden zat. Zal ik even linkjes geven?
hagenaars

Re: Een open samenleving.

Bericht door hagenaars »

U zeurt, neem een standpunt in en stel dat ter discussie. Eenvoudig zat...
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Een open samenleving.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:U zeurt, neem een standpunt in en stel dat ter discussie. Eenvoudig zat...
Ik neem ook een standpunt in, en dat is dat in discussie gaan met jou totaal zinloos is. Want je zit er heel vaak naast, maar je ego is zo enorm dat je alles doet om je er uit te draaien.
hagenaars

Re: Een open samenleving.

Bericht door hagenaars »

Weer zoiets, waarom schrijft u niet over het onderhavige onderwerp? Een open samenleving. U blijft maar hangen in gekissebis, persoonlijke aanvalletjes.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Een open samenleving.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Weer zoiets, waarom schrijft u niet over het onderhavige onderwerp? Een open samenleving. U blijft maar hangen in gekissebis, persoonlijke aanvalletjes.
Het komt elke keer op hetzelfde uit, overal. Jij zit er heel vaak volledig naast, en daarna draai en wurm je om maar niet je fout toe te geven.
Plaats reactie