Strubbelingen in de moeltie koeltie Gutmenschgemeinschaft

Plaats reactie
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Strubbelingen in de moeltie koeltie Gutmenschgemeinschaft

Bericht door David Bakker »

Het gaat om Nadia Ezzeroili, een dame van Marokkaanse afkomst waar hoogopgeleide, witte Nederlanders als Paul Scheffer en Kustaw Bessems een keiharde lul van krijgen aldus Peter Breedveld (zie hierna). Deze dame schreef dus een zeikverhaal in de azijnbode: http://www.volkskrant.nl/binnenland/ik- ... a17b9810ed En het schijnt dat dit soort verhalen schering en inslag is in die krant en andere kranten (NRC, Trouw) die ik niet lees. Dus op zich geen reden om daar iets over te schrijven. Toch is het wel grappig wat er nu gebeurt. Men gaat elkaar nu binnen de moeltie koeltie Gutmenschgemeinschaft verwijten maken. Lees bijv. de blog van Breedveld: http://www.frontaalnaakt.nl/archives/na ... imaat.html Dat is natuurlijk niet zo slim. Ze moeten 1 front vormen tegen Wilders, Zwarte Piet en andere demonen.

De vriendin van Breedveld is Hassnae Bouazza, de zus van Hafid. Het schijnt in die familie hommeles te zijn.
hagenaars

Re: Strubbelingen in de moeltie koeltie Gutmenschgemeinschaf

Bericht door hagenaars »

Ja, ja behalve het schandalige taalgebruik is dit natuurlijk wel een verstandig commentaar op de multiculturele samenleving die we zijn. Je moet je mond spoelen Bakker en schrijf dan nog eens rustig en kalm over Scheffer, Breedveld en deze mevrouw, geef maar eens aan hoe je zonder multiculturele ideologie een succesvolle samenleving wilt opbouwen. Kan dat?
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Strubbelingen in de moeltie koeltie Gutmenschgemeinschaf

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Ja, ja behalve het schandalige taalgebruik is dit natuurlijk wel een verstandig commentaar op de multiculturele samenleving die we zijn. Je moet je mond spoelen Bakker en schrijf dan nog eens rustig en kalm over Scheffer, Breedveld en deze mevrouw, geef maar eens aan hoe je zonder multiculturele ideologie een succesvolle samenleving wilt opbouwen. Kan dat?
Goed lezen Lex, Ik citeer Peter Breedveld. Die ideologie staat juist succes in de weg.
hagenaars

Re: Strubbelingen in de moeltie koeltie Gutmenschgemeinschaf

Bericht door hagenaars »

Ja, dat heb ik wel begrepen, maar de vraag is wat het alternatief dan is. We zijn een multiculturele samenleving, wen er maar aan...Ik heb je dan ook gevraagd een alternatief te produceren...Als je deze niet fijn vindt...(trouwens, de meeste mensen zijn ongelovig, seculier en noemen zich als je het ze vraagt humanist. Zonder er veel aan te doen overigens.)
Plaats reactie