Associatieverdrag met Oekraine

hagenaars

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door hagenaars »

Hij heeft het bedrijf op afstand geplaatst. Het staat nog altijd te koop.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door David Bakker »

En Lex heb je gisteren gestemd?
hagenaars

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door hagenaars »

Ik ben niet gaan stemmen, te optimistisch. Ben ik gefrustreerd? Nou nee, het is een beetje jammer voor de Oekraïners. Al zullen ze denken dat de EU er wel iets op vindt. (Dat denk ik ook overigens.) Het leukste vond ik gisteravond Emile Roemer, hij dacht geloof ik dat het verdrag nu van tafel is...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door fred neerhoff »

Indien de EU het Nederlandse NEE negeert - hetgeen ik verwacht - dan roept zij zelf verdere verzwakking van het EU-draagvlak in Europa over zich af.
hagenaars

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door hagenaars »

Ik ben het met je eens, het is politiek logisch de mening van een klein deel van het electoraat (In verhouding tot de Europese bevolking.) niet al te zeer serieus te nemen, het gesloten verdrag met deze zware politieke lading zal er niet door veranderen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door fred neerhoff »

Hoe dom kan je als EU zijn om het Nederlandse NEE te negeren?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ik ben het met je eens, het is politiek logisch de mening van een klein deel van het electoraat (In verhouding tot de Europese bevolking.) niet al te zeer serieus te nemen, het gesloten verdrag met deze zware politieke lading zal er niet door veranderen.
Wat lul je nou man, ik ben het juist radicaal ONEENS met je autoritaire EU-gedram!
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door David Bakker »

Ik vind eerlijk gezegd dat mensen die niet zijn gaan stemmen nu geen recht van spreken meer hebben.
hagenaars

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door hagenaars »

Ik ga niet op alles reageren. Mijn rechten, Bakker, zijn vastgelegd in de wetten van dit land, maar dat weet je wel. Ik heb natuurlijk geen stemplicht. Ik weet, Neerhoff, dat jij de huidige EU niet zo ziet zitten, maar je zou er wel rekening mee moeten houden dat anderen er anders over denken en de EU een zegen vinden. Bovendien is de EU niet autoritair, het kan altijd beter, maar het gaat best aardig.
Het volgen van het standpunt van een kleine minderheid in ons landje door Europa, zou een politieke blunder zijn, dat gaat ook niet gebeuren, lijkt mij...
Plaats reactie