MH17

hagenaars

Re: Rapport OVV inzake MH17

Bericht door hagenaars »

Voert de auteur bewijs aan voor het Oekraïens daderschap?
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Rapport OVV inzake MH17

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Voert de auteur bewijs aan voor het Oekraïens daderschap?
Niet het ultieme bewijs. Maar er zijn wel aanwijzingen.

Ook interessant: Regionale pers zet, in tegenstelling tot landelijke pers, vraagtekens bij Bellingcat: http://www.ed.nl/mening/opinie-werk-bur ... -1.5668930
hagenaars

Re: MH17

Bericht door hagenaars »

Oekraïne had geen enkele reden om een passagiersvliegtuig neer te schieten, maar ook niet om een militair transportvliegtuig neer te halen, de rebellen hadden dergelijke vliegtuigen niet. Hoe anders is de positie van de rebellen en hun Russische maten. Zij hadden alle reden een militair transport neer te halen. Trouwens geen spoor van bewijs. Gevoegd bij het ontbrekend motief...Dit lijkt mij duidelijk genoeg.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: MH17

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Oekraïne had geen enkele reden om een passagiersvliegtuig neer te schieten, maar ook niet om een militair transportvliegtuig neer te halen, de rebellen hadden dergelijke vliegtuigen niet. Hoe anders is de positie van de rebellen en hun Russische maten. Zij hadden alle reden een militair transport neer te halen. Trouwens geen spoor van bewijs. Gevoegd bij het ontbrekend motief...Dit lijkt mij duidelijk genoeg.
Een vliegtuig van Siberian Airlines stort in 2001 neer in de Zwarte Zee nadat een raket van het Oekraïense leger het per ongeluk raakt. 78 inzittenden komen om. Het vliegtuig was onderweg van Tel Aviv naar het Siberische Novosibirsk. Geen motief toch gebeurde het.

OVV-rapport stelt dat MH17 door BUK is neergeschoten. Het rapport bevat een bijlage waarin staat dat in Oost-Oekraine alleen het Oekr. leger de beschikking had over operationele BUK's....
hagenaars

Re: MH17

Bericht door hagenaars »

Ben je naïef? of doe je naïef? Ik denk dat de lanceerinrichting uit Rusland, dus van over de grens kwam.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: MH17

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Ben je naïef? of doe je naïef? Ik denk dat de lanceerinrichting uit Rusland, dus van over de grens kwam.
Dit is een geheel nieuw inzicht. Zelfs in het door jouw bewierookte (en niet gelezen) OVV-rapport staat dit niet. Daar staat namelijk dat de Buk-raket is afgeschoten vanuit een gebied van 320 vierkante kilometer (gelegen in de Oekraine), dat ten zuidoosten ligt van het dorp Grabovo.
hagenaars

Re: MH17

Bericht door hagenaars »

Ik weet wat er in het rapport staat ook al las ik het niet. Ik denk dat er een raketinstallatie van over de grens naar het rebellengebied is gesleept En weer terug natuurlijk. (Ik ben natuurlijk wel benieuwd waar openbare aanklager mee komt,,,)
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: MH17

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Ik weet wat er in het rapport staat ook al las ik het niet. Ik denk dat er een raketinstallatie van over de grens naar het rebellengebied is gesleept En weer terug natuurlijk. (Ik ben natuurlijk wel benieuwd waar openbare aanklager mee komt,,,)
Waar baseer je dit sterke staaltje vrijdenken op?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: MH17

Bericht door fred neerhoff »

Het is glashelder dat Hagenaars schijt heeft aan de feitelijke gebeurtenissen.

Hagenaars jaagt simpelweg het gelijk na van liberalen in hun markt-conflict met de Russen. Daarbij schuwt Hagenaars de leugen niet terwijl wegkijken, banaliseren en verdachtmakingen zijn handelsmerk is.

Officiële standpunten, rapporten en opvattingen, dat is zijn wereld van de status-quo. Precies het tegenovergestelde aan wat het vrijdenken historisch altijd heeft nagestreefd.
hagenaars

Re: MH17

Bericht door hagenaars »

Er zijn overal in de pers de laatste anderhalf jaar duidelijke beelden van het transport van de lanceerinstallatie te zien geweest. laten we maar even wachten waar de openbare aanklager mee komt. Het gaat om de feiten zoals altijd...Daar baseer ik mij op. Geen dwaas uitgangspunt voor een vrijdenker.
Plaats reactie