Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Ik vind mensen uit een vliegtuig gooien niet echt om te lachen...
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ik vind mensen uit een vliegtuig gooien niet echt om te lachen...
Context hagenaars, context leren begrijpen.
Pak nu maar uw Donald Duck en probeer die dan maar te begrijpen. Moeilijk hè hagenaars?
Ja kerel, woorden zijn maar woorden met voor iedereen de eigen waarden bij de abstracte begrippen.
De uwe zijn echt niet de gangbare standaard begrippen. Daarom "mag" ik u zo graag! :lol:
Even weer voor de duidelijkheid voor hagenaars; ik lach hier om u en nergens anders om.
Maar zeiken kunt u voortaan beter op uw plee gaan doen! Niet meer tegen mij, al is het maar om uw forum te redden van uw eeuwige penetrante lucht.
Heeft hagenaars :geek: over het onderwerp niets te wauwelen, dan gaat hij tegen mij beginnen. :lol:
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Ik heb gezegd wat ik over het onderwerp te melden heb.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ik heb gezegd wat ik over het onderwerp te melden heb.
Dus niets anders dan wat we van onze ministers van buitenlandse zaken in deze mensonterende casus al concludeerden.
hagenaars heeft altijd en alleen een politiek correct antwoord op alles en nog wat, zelfs ook over en tegen iedereen die zomaar vrij durft te denken. Wat bent u toch een :geek: en :ugeek:
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Ik vind het heel knap van u hoe zeker u bent van uw zaak. Wel een beetje griezelig, hoor. Er zijn mensen uit het vliegtuig gegooid, dat weet u toch? De vraag is wie heeft dat gedaan.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

Man, wordt toch eens nuchter. Poch wordt al ruim 5 jaar voor verhoor en vooronderzoek vastgehouden zonder aanklacht en hard bewijs voor een drama wat 40 jaar geleden onder een dictator Jorge Videla heeft plaatsgevonden, die al weer zoveel jaar dood is. Hebt u dan ook nog eens geen greintje rechtvaardigheidsgevoel in uw donder welk u zegt, dat dit niet kan! Er wordt gewoonweg niets gedaan met al de bewijzen van zijn onschuld door zijn advocaat. Ik walg van zo'n "rechtstaat" en niet minder van een figuur als u die dat allemaal blijkbaar heel gewoon vindt. :twisted: :evil:
Die Poch heeft evenveel recht op de vrijheid als Jorge Zorreguieta zolang het harde bewijs niet geleverd is.
Laatst gewijzigd door wilfred degens op do 27 aug 2015, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:De vraag is wie heeft dat gedaan.
Nee, het is de vraag of het rechtvaardig is dat Julio Poch op grond van een verklaring van 2 achterbakse collega's nu al ongeveer 5 jaar in voorarrest zit. Zie http://nos.nl/artikel/568487-zaak-poch- ... n-rij.html voor een feiten-overzicht
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Ik heb het feitenrelaas gelezen. Ik ben er niet van overtuigd dat hij onschuldig is, er zijn sterke aanwijzingen. De collega´s kan ik niet achterbaks vinden. Ga naar "Irrational Man" , een vrolijke komedie om te zien wat er gebeurd als je naïef bent.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ik heb het feitenrelaas gelezen. Ik ben er niet van overtuigd dat hij onschuldig is, er zijn sterke aanwijzingen. De collega´s kan ik niet achterbaks vinden. Ga naar "Irrational Man" , een vrolijke komedie om te zien wat er gebeurd als je naïef bent.
Berichtdoor hagenaars » di 25 aug 2015, 10:51

Ik vind mensen uit een vliegtuig gooien niet echt om te lachen...
hagenaars

@hagenaars
Wel een beetje griezelig, hoor. Er zijn mensen uit het vliegtuig gegooid,
Mag ik u even wijzen op uw dubbele maatstaf?
Wat heeft uw verwijzing naar die vrolijke komedie dan méér en respectvoller met de nabestaanden van die mensen te maken die 40 jaar geleden uit een vliegtuig in de zee gegooid zijn, dan dat ik af en toe ongewild om u moet lachen binnen dit item? De komedie of u? U mag het zeggen!
Laat dat hagenaars gemier en gefit tegen mij achterwege en ik at en eet, volgens mijn opvoeders uit mijn jeugd, uit ieders hand als een mak lammetje.
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Pas maar op, een mak lammetje (Van de homofiele Marokkaan...) eten wij graag. Ik heb één standaard in deze. Misdrijven tegen de menselijkheid verjaren niet.
Plaats reactie