Zijn alle homo's latente pedo's?

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Het is zo: zelfs al neemt een jood uw echtgenote af, bespot u daarbij bij uw vrienden en berooft u met mooie praatjes van uw vermogen, dan nog mag u niet stellen dat u het slachtoffer bent van een jodenstreek.
Ach man, stel je niet zo aan om mensen op deze plek je politiek correcte lesjes voor te houden. Straks mag je van jou zelfs geen negerzoenen meer eten.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

Straks mag je van jou zelfs geen negerzoenen meer eten.
Die zullen wanneer hagenaars in dit land het voor 't zeggen krijgen Judaskussen gaan heten.
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Ik heb graag jodekoeken, of jodenkoeken. http://www.fatsecret.nl/Diary.aspx?pa=fjrd&rid=3418508 Neger is een scheldwoord, je kunt het beter vermijden, tenzij je onbeschaafd en ruw wil overkomen.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

Is het dan de bedoeling dat de van Dale taal van ons volk voortdurend moet wijken voor plotselinge overgevoeligheden van neuroten? Ik zie in het woord neger geen scheldwoord. Wie dat wel zien zijn ook die cultuurbarbaren die ten strijde getrokken zijn tegen onze Sinterklaas traditie en onze eeuwen oude schoorsteen Pieten als cadeautjes uitdelers en Sinterklaas mantelzorgers. Wat een volk in verval als nazaten van Piet Heyn, Maarten Tromp en Michiel de Ruyter. "Gôhhhhh.....laten we het woord neger maar schrappen uit de van Dale :!:"
So what wanneer ik waar ook ter wereld voor kaaskop werd uitgemaakt. Dat was dan wel de bedoeling om mij op de kast te jagen. Maar ik heb leren incasseren en zie overal meestal aardig de humor in van hetgeen anderen zeggen en schrijven. Ik wil ons Nederland terug met onze trotse leeuw, die klauwen en scherpe tanden had wanneer anderen aan onze tradities kwamen. Maar die zachte winden laters van deze tijd krijgen door de media steeds meer podium om alles wat goed was in onze mores af te pakken t.b.v. die fobie lijders.
Walgelijk :!:
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

Mijn pikzwarte bloedmooie Creools Hindoestaanse vriendin noemde ik vaak liefkozend, "Mijn lief negerinnetje, wat heb je toch een mooi kleurtje." En dat meende ik en dat wist zij! Onbeschaafd en erg hè, aldus de vrijdenker hagenaars. :o
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Een verstandig mens weet het verschil tussen intimiteit en buitenspelen. Wat je in huis rustig kan zeggen is buiten al heel snel grof en niet fijnbesnaard. ( U valt uit en dat is nutteloos.)
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Een verstandig mens weet het verschil tussen intimiteit en buitenspelen. Wat je in huis rustig kan zeggen is buiten al heel snel grof en niet fijnbesnaard. ( U valt uit en dat is nutteloos.)
Fijn dat u het met mij eens bent dat uitvallen tegen elkaar minstens nutteloos is.
Hoe fijn besnaard dacht u dat we gemiddeld in onze omgang met elkaar zouden moeten zijn?
Wanneer de snaren te fijn worden, wordt dan het geluid niet onverstaanbaar?
Alleen het USA nikker zie ik als een scheldwoord. Omdat ........ dat dat woord al heel lang geleden daar als scheldwoord gedegradeerd is.
Is homo dan ook een scheldwoord omdat veel jongeren daarmee iedereen mee om de oren plegen te slaan?
Ik zou er helemaal niet mee zitten om een homo te zijn, denk ik.
Gaat allemaal langs mijn kouwe kleren. Ik beschouw daarentegen pedo wel als een infame scheldwoord.
Reden om eens flink de remmen van mijn sociaal betamelijk gedrag voor los te gooien.
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Ik heb geen flauw idee hoe fijnbesnaard we moeten zijn. Ik zou het woord neger vermijden. U kunt ook losjes doen en toch fijnbesnaard.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ik heb geen flauw idee hoe fijnbesnaard we moeten zijn. Ik zou het woord neger vermijden. U kunt ook losjes doen en toch fijnbesnaard.
Losjes en toch fijnbesnaard leidt tot valse klanken in een humane samenleving.
Het woord neger als menstype wordt geforceerd geassocieerd met de slaventijd. De Dominicanen waren in de Spaanse Inquisitie (1478-1834) met Fernando Álvarez de Toledo y Pimentel. bij ons bekend als Alva, in de 16de eeuw de meest gevreesde racisten en wrede folteraars en moordenaars. Tomas Torquemada 15de eeuw was een dominicaanse monnik die moorden en folteringen pleegde vanwege wat iemand geloofde of juist niet wilde geloven. Hoe erg was dat allemaal niet? Moeten dan nu woorden als dominicanen voor onze overgevoelige geschiedkundigen maar beter niet meer gebezigd worden vanwege hun 2 eeuwen oudere associaties met de absurde inquisitie periode? Juist al die sociale overgevoeligheden van allerlei volkeren maken een vreedzame samenleving op aarde toch schier onmogelijk? Zwarte mensen zijn in mijn beleving heel gewoon negers. Geen haar op mijn zeer behaarde kaaskop die daarbij spontaan aan de slavenhandel zou kunnen denken, wanneer anderen daar mij niet weer uitdrukkelijk en opdringerig op gaan wijzen. Laten we ons met andere echte emotie vragende noden in de wereld bezighouden en zulke Zwarte Piet discussies als een belediging zien voor al de vrijwilligers die wel iets anders in de wereld aan hun hoofd hebben dan dit bespottelijk luxe 'probleempje'.
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

peobleempje?
Plaats reactie