Zijn alle homo's latente pedo's?

hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Het is niet gebruikelijk voor een ander te bepalen wanneer en hoe een discussie eindigt. U brengt een onbewezen stelling op tafel. Probeert nog wat met een kleermaker en legt dan het moede hoofd in de schoot, wat mij wel redelijk lijkt, immers alle homo´s zijn beslist geen latente pedo´s. Uw associatie ter zake is echt uw probleem...
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Het is niet gebruikelijk voor een ander te bepalen wanneer en hoe een discussie eindigt. U brengt een onbewezen stelling op tafel. Probeert nog wat met een kleermaker en legt dan het moede hoofd in de schoot, wat mij wel redelijk lijkt, immers alle homo´s zijn beslist geen latente pedo´s. Uw associatie ter zake is echt uw probleem...

Een empirische vraagstelling is 'n vraagstelling die vanuit m'n experiment te beantwoorden is. Om de empirische vraagstelling te beantwoorden moet je een empirisch onderzoek doen. Dat heb ik inmiddels gedaan! De harde bewijzen zijn dat (niet perse alle) homofiele mannen eveneens op pedofiel gedrag kúnnen 'overschakelen'.
Robert M met zijn 'echtgenoot' hadden in ons nationale nieuws zelfs u daarvan kunnen overtuigen, zou men redelijkerwijs kunnen veronderstellen.
De analytische vraagstelling is te beantwoorden door je theorie te vergelijken met de uitkomsten van je onderzoek, je experiment. Zwak feit is dat ik daarin alleen willekeurig bij slechts de kleermaker gebleven ben, echter hij bleek al onmiddellijk mijn eerste onderstreping van mijn vermoeden. Daarom zet ik in mijn probleemstelling "alle" in de hoek van de twijfel.
Of u dit nu leuk vindt of niet, zo zijn de feiten en u veegt mijn VRAAG van tafel met uw uiterst voorspelbare onwetendheid.
Ik heb met dit topic geen doelstelling beoogd, maar een probleemstelling geponeerd. Verdiept u zich eens in dat verschil alvorens weer zo op uw bek te gaan.
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

U kunt net als ik wel een miljoen onzinnige stellingen bedenken, er een mooi boek over schrijven en wereldberoemd worden. Maar dat is bij vrijdenken niet de bedoeling. Het gaat ons om in principe begrijpelijke standpunten die ook nog houdbaar zijn. Uw aberratie, homo´s zijn verkapte pedo´s is een kwalijke beschuldiging, mijn moeder zei dan ga je mond spoelen...
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:U kunt net als ik wel een miljoen onzinnige stellingen bedenken, er een mooi boek over schrijven en wereldberoemd worden. Maar dat is bij vrijdenken niet de bedoeling. Het gaat ons om in principe begrijpelijke standpunten die ook nog houdbaar zijn. Uw aberratie, homo´s zijn verkapte pedo´s is een kwalijke beschuldiging, mijn moeder zei dan ga je mond spoelen...
Tuurlijk meneer hagenaars, u leert alles uit boeken door anderen geschreven en ik leer uit alles wat zich op het podium van ons nationale leven zich afspeelt en afspeelde. Mijn kennis is dus gebaseerd op de harde werkelijkheid waar ons hele land via de genoemde media voorbeelden getuigen van geweest is. Behalve u! U bent een fenomeen in het verdraaien van de feiten en het vasthouden aan het conventie denken. Zo bent u kennelijk te stevig door gebakken.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

wilfred degens schreef:
hagenaars schreef:U kunt net als ik wel een miljoen onzinnige stellingen bedenken, er een mooi boek over schrijven en wereldberoemd worden. Maar dat is bij vrijdenken niet de bedoeling. Het gaat ons om in principe begrijpelijke standpunten die ook nog houdbaar zijn. Uw aberratie, homo´s zijn verkapte pedo´s is een kwalijke beschuldiging, mijn moeder zei dan ga je mond spoelen...
Tuurlijk meneer hagenaars, u leert alles uit boeken door anderen geschreven en ik leer uit alles wat zich op het podium van ons nationale leven zich afspeelt en afspeelde. Mijn kennis is dus gebaseerd op de harde werkelijkheid waar ons hele land via de genoemde media voorbeelden getuigen van geweest is. Behalve u! U bent een fenomeen in het verdraaien van de feiten en het vasthouden aan het conventie denken. Zo bent u kennelijk te stevig doorgebakken.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:
Uw aberratie, homo´s zijn verkapte pedo´s is een kwalijke beschuldiging,
Nooit eerder beschuldigen wanneer er alleen een vermoeden door mij is uitgesproken welke twijfel u niet inhoudelijk hebt kunnen wegnemen. Met vragen beschuldig ik ook niet zoals u en de Argentijnse rechters van onderzoek Poch consequent wel doen. Dezelfde fout der dwazen met de veel te grote intellectuele broek aan.
Ik vraag en beschuldig pas wanneer er misdaden onomstotelijk bewezen zijn. U begrijpt dat verschil niet. Triest voor uw omgeving, lijkt mij.
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Ik respecteer uw redenering niet, hij is namelijk onjuist en dat weet u best. U bent denk ik, kwalijk bezig een aberratie te uiten. Het is zo: zelfs al neemt een jood uw echtgenote af, bespot u daarbij bij uw vrienden en berooft u met mooie praatjes van uw vermogen, dan nog mag u niet stellen dat u het slachtoffer bent van een jodenstreek.
Uw stomme mededeling dat mogelijk alle homo´s latente pedo´s zijn is namelijk definitief onjuist, een kwalijke stiekeme beschuldiging.
Over Poch heb ik elders iets gezegd.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

U geeft aan dat u mijn vraag gebaseerd op de landelijk bekende feiten van een flink aantal veroordeelde homoseksuele pedoseksuele misdadigers niet respecteert. Goed, maar met houdbare argumenten deze mediaberichten en gevoerde processen tegenspreken doet u ook niet. In mijn summiere eigen onderzoek naar het antwoord in de praktijk van het homoleven word ik eveneens helaas bevestigd in mijn vrees. Toch blijf ik mij die vraag nog steeds stellen, wat en hoe u daar ook over denkt.
U gaat hier weer niet volwaardig mee om. Dat roept irritatie op welk feit dan weer niets met het trollen te maken heeft.
Voor mij en de media staat al wel definitief vast dat homo's i.i.g. ook pedoseksueel kúnnen zijn.
Of zij dat ook allemaal latent zijn? Daar heb ik nog geen overtuigend antwoord op kunnen vinden.
Deze topicvraag is van belang wanneer bijvoorbeeld een homofiele leerkracht zich aanmeldt om op een school of in een jeugdvereniging te komen werken. Daar gaat het ook vaak zo ernstig mis. Eenieder die dit glashard ontkent, maakt zichzelf daarmee verdacht in de ogen van iedere kritische lezer.
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Wat een geouwehoer, niemand zegt dat niet iedereen wel pedo kan zijn. Daar schieten we geen reet mee op.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door fred neerhoff »

Volgens mij gaat het om machtsmisbruik in plaats van seksueel misbruik.
Plaats reactie