Zijn alle homo's latente pedo's?

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

Wanneer ik met rood haar geboren ben en op school "Rooie" genoemd zou worden, begint de discriminatie pas wanneer ik mij daaraan zou storen. Ik zou nu eenmaal rood harig zijn, dus waarom zou ik geen rooie genoemd mogen worden? Wanneer we ons aan zulke kleine zaken in ons leven al gaan ergeren heeft het leven je nog heel weinig van het leven laten zien behalve je eigen huisje tuintje boompje beestje leventje.
Mensen van suikergoed kunnen beter nooit in bad gaan of buiten eens heerlijk in een tropische regen gaan sjouwen.
Hagenaar noemt mij op zijn ingeklede manier oliedom in mijn vrijdenken. Dat zegt voor mij altijd het meest en alleen heel veel van wie zoiets zegt.
Ik zou mij daarover ook gediscrimineerd kunnen voelen, maar ik vind dit juist hoogst amusant omdat dit hagenaars zijn manier is om zichzelf onbewust bloot te geven.
Voor mij blijft neger een type aanduiding waarbij ik niet zwicht voor de overgevoeligheden van negers. Zij zouden trots op die benaming moeten zijn, want zij zijn fysiek meestal veel sterker en tot grotere sport- en krachtprestaties in staat dan de blanke man. Je schamen voor je huidskleur is verraad aan je volk. Moeten we dan weer en nog steeds in de optocht der verraders blijven meelopen, óf een therapeutisch tegengeluid laten horen? Ik kies voor het laatste.
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Ik krijgt vast nog eens een therapeutisch tegengeluid, een klap voor uw kanis. Mijn advies vermijd dit soort kinderachtigheid en vermijd het woord "neger".
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ik krijgt vast nog eens een therapeutisch tegengeluid, een klap voor uw kanis. Mijn advies vermijd dit soort kinderachtigheid en vermijd het woord "neger".
Uw grammatica wordt er gaandeweg niet beter op. Die klap voor mijn kanis vrees ik minder dan u dat zou doen.
Hoeveel heeft u er in uw verbale onvruchtbare leven zo al gehad? Ik verwacht geen eerlijk antwoord hoor, we vullen dat ongeveer zelf wel in.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

Mijn slotconclusie, na veel lezen en onderzoeken naar het juiste antwoord, is dat niet alle homo's latente pedo's zijn. Grote geruststelling!
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Goed nieuws!
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door fred neerhoff »

wilfred degens schreef:Mijn slotconclusie, na veel lezen en onderzoeken naar het juiste antwoord, is dat niet alle homo's latente pedo's zijn.
Kan je een rationeel argument noemen waarom het percentage pedo’s onder hetero’s en homo’s zou moeten verschillen?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:
wilfred degens schreef:Mijn slotconclusie, na veel lezen en onderzoeken naar het juiste antwoord, is dat niet alle homo's latente pedo's zijn.
Kan je een rationeel argument noemen waarom het percentage pedo’s onder hetero’s en homo’s zou moeten verschillen?
Nee, geen idee! U wel?
Het is meer een gevoel waar ik nu echt over wil en ben uitgedacht.
Ik heb het antwoord op mijn vraag gevonden en wil op dit thema mijn gedachten niet nog meer bevuilen.
Al is het nog zo natuurlijk als stront dat ook is, ik blijf het allebei net zo smerig vinden. Wie kan mij daarvoor voor het gerecht slepen?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door fred neerhoff »

wilfred degens schreef:Nee, geen idee! U wel?
Ik evenmin. Daarom vermoed ik dat het percentage pedo's onder homo's en hetero's ongeveer even groot is.
NB. Ik vind dat niet-pedo's mededogen dienen te hebben voor pedofielen die hun leven lang moeten afzien van de door hen begeerde seksuele bevrediging.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:
wilfred degens schreef:Nee, geen idee! U wel?
Ik evenmin. Daarom vermoed ik dat het percentage pedo's onder homo's en hetero's ongeveer even groot is.
NB. Ik vind dat niet-pedo's mededogen dienen te hebben voor pedofielen die hun leven lang moeten afzien van de door hen begeerde seksuele bevrediging.
Zou kunnen wanneer we zouden weten wie dat zijn. Maar ik vrees dat ze daar niet mee te koop lopen. Het blijft voor mij onmogelijk om, los van de ethische schande, mij in te leven wat een volwassen man in een wereld met mooie en willige vrouwen in een bloemetje in een knop in bed zouden zien. Lijkt me net zo onmogelijk als opgewonden raken met een Japanse pop in bed. Zonder gelijkwaardig gepassioneerde interactie toch ondenkbaar om seksueel contact te willen of te kunnen?
Daarom heeft u gelijk om mensen die zo'n wens met een kind heimelijk koesteren mededogen te hebben. Maar ik ken zo niemand niet. U wel?
Laatst gewijzigd door wilfred degens op ma 14 sep 2015, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door fred neerhoff »

wilfred degens schreef: Het blijft voor mij onmogelijk om, los van de ethische schande, mij in te leven wat een volwassen man in een wereld met mooie en willige vrouwen in een bloemetje in een knop in bed zouden zien.
Waarom zou je je moeten inleven in iets waar je niets van begrijpt? Maar de werkelijkheid ontkennen is natuurlijk geen reële optie.
wilfred degens schreef:Daarom heeft u gelijk om mensen die zo'n wens met een kind heimelijk koesteren mededogen te hebben. Maar ik ken zo niemand. U wel?
Persoonlijk niet nee. Maar op televisie en in films heb ik meer dan eens pedofielen horen praten over hun verboden obsessies.
Plaats reactie