Zijn alle homo's latente pedo's?

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:peobleempje?
Kijk uw hersenspinsels op z'n minst even na op uw woordblindheid. Zelfs die kritische terugblik al teveel met uw karakter, fijn discussiemaatje?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door fred neerhoff »

Waarom zouden alle homo's latente pedo's moeten zijn? Omdat er een paar casussen zijn die zowel homo als pedo zijn, of daarover fantaseren? Maar zijn er niet meer casussen die homo zijn, maar geen pedo? M.a.w. zou het ook kunnen zijn dat er tussen beide seksuele voorkeuren helemaal geen causale relatie bestaat?

Voor zover ik weet zijn er wel degelijk homo's die beslist geen pedo zijn, zodat jouw stelling bewezen onwaar is. Ik zie trouwens ook geen enkel psychologisch argument die het door jou gesuggereerde verband aannemelijk zou kunnen maken.

Ik zou eerder de stelling willen verdedigen dat mensen zie zich fel verzetten tegen homo's, zèlf (verdrongen) homoseksuele gevoelens hebben.
Laatst gewijzigd door fred neerhoff op ma 07 sep 2015, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door fred neerhoff »

Waarom zouden alle homo's latente pedo's moeten zijn?
Laatst gewijzigd door fred neerhoff op ma 07 sep 2015, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

Ik zou eerder de stelling willen verdedigen dat mensen zie zich fel verzetten tegen homo's, zèlf (verdrongen) homoseksuele gevoelens hebben.
Zou 't? Raar weliswaar om die gevoelens te verdringen in deze tijd van het pamperen en het op voetstuk plaatsen van alles wat eveneens weerstand oproept. Ik houd mijn afkeer op schokkende ervaringen als kind met het homogedrag van volwassenen in een machtspositie en heel gewoon mijn smaak van nature. Zou dat ook bij die anderen mogelijk kunnen zijn waarvan u denkt dat zij nú nog steeds hun homogevoelens camoufleren?
Mijn fantasie bij homogedrag van vrijende homo's zegt mij voldoende over hoe ik rechtgeaard daartegen vervuld van walging ben. Lijkt u dat geen betrouwbaar criterium om eventueel bij jezelf te raden te gaan of je zelf zulke gevoelens hebt? Mij wel. Wie gaat zijn leven lang nu weglopen voor zijn ware gevoelens? Hoe dwaas is dat idee niet?
Wat mij betreft zal het mij een rotzorg zijn wat de hele wereld van mij denkt op mijn vrouw en kinder(en) na.
Zou iemands afkeer tegen grof geweld dan ook een camoufleer reactie zijn van zijn eigen behoefte aan geweld?
Of de felle anti religie gevoelens van iemand verhullen religie behoeften? Ik steun uw stelling proefondervindelijk niet!
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door fred neerhoff »

Eerst even jouw topic-vraag: je gaat niet in op mijn tegenwerpingen. Dan mijn stelling: leg nu eindelijk eens helder uit waarom vrijende homo’s jou met walging vervullen.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:Eerst even jouw vraag, je gaat niet in op mijn tegenwerpingen. Dan mijn stelling: leg nu eindelijk eens helder uit waarom vrijende homo’s jou met walging vervullen.
Mijn empathisch kijken naar menselijke gedragingen in het algemeen lopen daarop stuk. Alles wat ik lees en zie wat mensen doen is alvorens ik mijn oordeel vorm een spiegel naar mezelf, met de vraag of ik daar ook iets van in mezelf herken. Bij heel veel gedragingen herken ik in meerdere of mindere mate wel iets van in mijzelf. Ik noem dat op zoek zijn en blijven naar wie jezelf werkelijk bent en aldoor groeiend nog steeds of niet meer bent. Geen makkelijke zoektocht waar maar weinig mensen zin in hebben, want de onthullingen zijn dan niet erg vlijend tegenover je zelfbeeld wat je graag van jezelf zou hebben en graag naar de buitenwereld profileert. Dit mits je tot dat eerlijke onderzoeksniveau in staat gegroeid bent.
Homogedrag en bloemen in een knop plukken (pedo gedrag) zijn in die zelfbeeld spiegel voor mij niet herkenbaar en net zo weerzin oproepend als vermoedelijk voor u wanneer een vriend aan u zou vragen, hoe je jezelf seks met een zeer hoog bejaarde melaatse aids patiënt zou voorstellen. Daar komt dan bij mij nog het trauma bij van gedwongen en geforceerde seks door die patiënt! Ik heb nu afscheid van deze vraag genomen omdat ik een sluitend antwoord gevonden heb.
Het schijnt namelijk dat ieder mens alle menselijke eigenschappen in meerdere of mindere mate in zich draagt. Dat zegt niets van waartoe ieder mens in staat is ook tot uitvoer te brengen. Die conclusie, op eigen kracht gevonden, is voor mij de punt achter mijn vraag van dit topic!
Dank u voor uw bijdrage naar mijn antwoord.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door fred neerhoff »

Nog steeds negeer je mijn tegenwerpingen jegens jouw topic-vraag.

Alles wat ik van je verhaal begrijp is dat jij jezelf met geen mogelijkheid kan herkennen in homo en pedo gedrag. Dat je er zelfs van walgt. Maar waarom? Ik begrijp er nog steeds niets van.

Je hoeft immers toch zelf geen homo te worden? En jouw persoonlijke voorkeuren hoeven andere mensen toch ook niet te delen? En waarom zo gefocussed op seksuele walging?

Of moet ik begrijpen dat jijzelf een trauma hebt opgelopen doordat je gedwongen seks hebt gehad met, in je eigen woorden, "een zeer hoog bejaarde melaatse aids patiënt"?

Je walging van pedoseksueel gedrag begrijp ik wel. Die zal op grof machtsmisbruik berusten?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

Ik meende dat u mij een keer liet weten dat u begreep dat mijn afkeer uit een traumatische ervaring voortkomt.
Verder ben ik helemaal klaar met dit onderwerp. Alles gezegd en geschreven en mijn antwoord gevonden trek ik mij op dit topic terug.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door fred neerhoff »

Ik heb een verdrongen traumatische ervaring in je voorgeschiedenis inderdaad als een voor de hand liggende oorzaak gesuggereerd. Zeker wist ik dat natuurlijk niet.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef: Neger is een scheldwoord, je kunt het beter vermijden, tenzij je onbeschaafd en ruw wil overkomen.
Hoe kom je erbij dat het woord “neger” een scheldwoord zou zijn? Omdat er zwarten zijn die zich beledigd voelen? Vanuit de mond van een witte burgerman en een gelijkgeschakeld lid van de Nederlandse gevestigde orde als jij Hagenaars, klinkt zo’n lesje in “fatsoen” nogal onoprecht. Wat mij betreft eerder een teken van kruiperige politieke correctheid “oubollige stijl”.
Plaats reactie