Zijn alle homo's latente pedo's?

hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Wat wilt u met dit verhaal aan ons kwijt? U hebt eerder gesteld dat homo´s altijd ook pedo zijn. Uw kleermaker is dat niet als ik het verhaal goed vat. Hij gaat liever aan de haal met een meerderjarige.Wat mij wel verstandig lijkt.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Wat wilt u met dit verhaal aan ons kwijt? U hebt eerder gesteld dat homo´s altijd ook pedo zijn. Uw kleermaker is dat niet als ik het verhaal goed vat. Hij gaat liever aan de haal met een meerderjarige.Wat mij wel verstandig lijkt.
Ik begrijp uw vraag niet wanneer u mijn ervaring met die man goed gelezen zou hebben. Let daarbij wel op de titel van dit topic. Bij uw begrepen "liever aan de haal met een meerderjarige gaan", wordt mijn vraag van een homo die ook een latente pedo is in dit geval angstig bevestigd.
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Wat wordt nu bevestigd? Uw kleermaker wil veel liever een meerderjarige, u zeurt toch door en ja, hoor bingo...Een bekennende verdachte, Piet Rômer zou zeggen, nee dat is geen hard bewijs.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Wat wordt nu bevestigd? Uw kleermaker wil veel liever een meerderjarige, u zeurt toch door en ja, hoor bingo...Een bekennende verdachte, Piet Rômer zou zeggen, nee dat is geen hard bewijs.
U toont hier weer uw gebrek aan begrijpend lezen en uw overvloed aan arrogante zelfoverschatting. Wat Piet Römer zou zeggen zou Piet Römer zeggen echter wat had dat met het topic te maken? Over zeuren en zeiken gesproken. Oh hemel :shock: :!: , weer van mij zo'n buiten parlementair woord. Ach hagenaars, verlos mij van al uw gelul in de ruimte. Dat zou op dit forum heel wat mensen weer aanzetten om te reageren.
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Het probleem is dat u denkt iets aan te tonen en dat niet doet. Want (alle) homo´s zijn geen latente pedo´s. Snapt u?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Het probleem is dat u denkt iets aan te tonen en dat niet doet. Want (alle) homo´s zijn geen latente pedo´s. Snapt u?
U kunt niet lezen. Dat is hier voortdurend het probleem met u.
Ik verwijs u naar het vraagteken achter mijn topic vraag. Voor u geen verschil met een :!: he? :!:
U stelt alleen voornamelijk duffe en n.v.t. zijnde commentaartjes, bemeten met uw kromme en uiterst beperkte levenservaring waarvan u in al uw reacties op dit hele forum, vanaf de dag van oprichting, getuige geeft.
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Ik heb net een nieuwe leesbril. Doe toch niet zo mal...( Er zijn homo´s, lesbo´s en pedo´s. Uw zoektocht naar de latente pedo is vergeefs.) U hoeft mijn opinies natuurlijk niet te lezen en u kunt zeker afzien van een reactie. Reageert u wel, wat ik op prijs stel, overigens, dan moet u wel weer rekenen op mijn reactie. Schelden helpt niet, snapt u?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

Schelden helpt niet, snapt u?
Daar heeft u gelijk in. Mogen we dan ook nog even stilstaan bij oorzaak en gevolg?

Een vraag aan mijn willekeurig gekozen homofiele kleermaker, of hij in de 'nood' van zijn aandrang, zonder een man van zijn eigen leeftijd en geaardheid in zijn omgeving, een willoze puber zou kunnen benaderen voor zijn bevrediging, was zijn antwoord niet mis te verstaan "Ja!" Daarmee komt uw absolute stelling slechts te rangschikken onder uw hoofdstuk, Wishful thinking! Hun praktijkervaringen overtuigen mij meer dan uw boeken zekerheden.
De man was eerlijk en zei dat dit bij vele homo's die hij kende het geval was om zichzelf enigszins te verontschuldigen achter die massa.
Inbrekers zijn dieven, zakkenrollers zijn dieven, oplichters zijn dieven, gelegenheidsdieven zijn dieven.
Terwijl zij zich schuldig maken in hun praktijken aan specifiek genoemde handelingen.
De vraag nu zou zijn of een inbreker al die andere soort genoemde diefstallen ook zou plegen wanneer de gelegenheid zich voordoet? Wat dacht uzelf?
U heeft mij dus met uw simpele antwoord van mijn topic-vraag geenszins een overtuigend antwoord gegeven.
Ik beschouw helaas nog steeds homoseksualiteit als een pervers seksuele aandrang welke naadloos zich verder naar diverse andere seksuele perversiteiten kan ontplooien, zonder dat ik door u overtuigd ben van het tegendeel. Een voorkeur sluit de andere varianten niet automatisch uit, vrees ik nog steeds. De kleuterleider Robert M., wie zelfs baby's misbruikte, was gewoon legaal homo getrouwd met een soort gelijke vent van zijn eigen volwassen leeftijd. Die eveneens 'veelzijdige' vent was meen ik ook vervolgd voor dezelfde soort misdrijven? Waar heeft u het dan nog over? Raar hè, dat ik op grond van deze en vele soortgelijke andere alom bekende feiten mijn topic-vraag stelde? Nog steeds mijn vraag ! U stelt onzin !
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Nogmaals, er zijn mensen met een homoseksuele geaardheid, dat is geen probleem (meer). U associeert daarbij eventuele pedoseksuele gedragingen, welke terecht verboden zijn. Die associatie is uw probleem.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

U begrijpt het nog steeds niet. Het is dus niet zoals u stelt MIJN probleem, maar uitdrukkelijk het probleem van en voor de door mij genoemde homoseksuele mannen bij wie wel degelijk hun homoseksuele geaardheid blijkbaar bij gelegenheid makkelijk (?) overgaat in het plegen van pedofiele misdrijven. Vindt u het goed dat ik dit onderwerp met u ter discussie opgeef? Hopeloos om met goede argumenten tot u door te dringen wanneer uw hersens zich hebben vastgebeten in uw eigen absolute gelijk en onkunde van zaken.
Verblijdt ons met uw wijze slotbetoog.
Plaats reactie