Zijn alle homo's latente pedo's?

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

Bij langdurige afwezigheid van volwassen homoseksuele reflectanten kunnen dan alle homo's in principe een gevaar vormen voor kinderen? Is het ergens wetenschappelijk vastgesteld dat de pedo ook in de genen van iedere homo zit of is dat pure kwats? Let op de vraagtekens a.u.b..
Zonder onderbouwing is een reactie zinloos.
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Raar onderwerp. Het moet mogelijk zijn over het onderwerp, de onderwerpen iets te lezen. Mijn advies: doe dat maar.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Raar onderwerp. Het moet mogelijk zijn over het onderwerp, de onderwerpen iets te lezen. Mijn advies: doe dat maar.
Wel een rare reactie van een vrijdenker. Had niets met het topic te maken, dacht ik zo.
Vrijdenken heer hagenaars! Verdiept u zich daar maar n's in voor uw eigen verbreding van uw uitzichten en inzichten.
Geen enkele vraag is 'raar', meen ik. Dat zei ik altijd tegen mijn weetgierige dochtertje.
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Het is een ernstig misverstand dat er geen rare vragen zijn. U kent het spreekwoord: Eén gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden. De juiste volgorde is echt, eerst studeren en dan vragen.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Het is een ernstig misverstand dat er geen rare vragen zijn. U kent het spreekwoord: Eén gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden. De juiste volgorde is echt, eerst studeren en dan vragen.
Dus u gaat eerst medicijnen studeren alvorens u naar uw huisarts gaat?
Een kind mag alles vragen zonder vooraf zich te hoeven afvragen of die vraag wel gesteld kan worden.
Zo ook voel ik mij een onwetend kind wanneer ik een vraag stel die ikzelf niet eerder heb kunnen beantwoorden omdat ik daar geen wetenschappelijke info over kon vinden. Dit was overigens te lezen in mijn topic startvraag.

Nee, we zullen zeggen dat uw vraag niet van een gek moet komen wanneer u op dit forum vraagt "Wat mag een mens kosten?"
Meneer hagenaar, u bungelt steeds vaker aan de rand van het intellectuele platvorm waartoe u zich behorende bij verheven voelt.
Ik ook, alleen ik erken dit van mezelf en heb geen hoogtevrees met mijn 61 IQ en mede omdat ik in mijn leven heb leren valbreken. Anders was ik allang de pijp uitgeblazen.
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

boeiend.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door fred neerhoff »

wilfred degens schreef:Een kind mag alles vragen zonder vooraf zich te hoeven afvragen of die vraag wel gesteld kan worden.Zo ook voel ik mij een onwetend kind wanneer ik een vraag stel die ikzelf niet eerder heb kunnen beantwoorden omdat ik daar geen wetenschappelijke info over kon vinden.
Dit lijkt mij wel een betrouwbare referentie http://dare.uva.nl/cgi/arno/show.cgi?fid=510930
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:
wilfred degens schreef:Een kind mag alles vragen zonder vooraf zich te hoeven afvragen of die vraag wel gesteld kan worden.Zo ook voel ik mij een onwetend kind wanneer ik een vraag stel die ikzelf niet eerder heb kunnen beantwoorden omdat ik daar geen wetenschappelijke info over kon vinden.
Dit lijkt mij wel een betrouwbare referentie http://dare.uva.nl/cgi/arno/show.cgi?fid=510930
Bedankt! Ga ik vanavond bestuderen.

4 uur later:
Zware en misschien wel te onbegrijpelijke kost voor mij als absolute leek met uiteindelijk een onduidelijke slotconclusie in het onderzoek zover.
Mijn bescheiden conclusie uit het begrepen onderzoek is, dat er wel heel veel raakvlakken en met elkaar gelieerde overeenkomsten zijn tussen de homoseksueel en de pedofiel in hun hersenactiviteiten en chemische processen.
Is dat ook uw conclusie?
Laatst gewijzigd door wilfred degens op vr 21 aug 2015, 07:19, 2 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door hagenaars »

Wel een aardig artikel, ik las het met plezier. De conclusie over gedrag nota bene, een nuttige invalshoek, onderschrijf ik. Maar over gedrag en over de grote verschillen in gedrag tussen beide categorieën zegt het artikel niets nieuws.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zijn alle homo's latente pedo's?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Wel een aardig artikel, ik las het met plezier. De conclusie over gedrag nota bene, een nuttige invalshoek, onderschrijf ik. Maar over gedrag en over de grote verschillen in gedrag tussen beide categorieën zegt het artikel niets nieuws.
Na uw lezen met plezier bent u vast nu wel in staat mijn topic vraag met een ja of nee te beantwoorden?
Ik kijk daar met spanning naar uit.
Plaats reactie