Wel eens durven onderzoeken tot hoever je zou kunnen gaan?

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Wel eens durven onderzoeken tot hoever je zou kunnen gaan?

Bericht door wilfred degens »

Hoe vrij denkt een vrijdenker dat hij zelf kan en zou gaan onder alle denkbare omstandigheden? Of denkt je als vrijdenker liever nooit over jezelf? Liever over een ander, die ander?! Van hoe zou hij of zij zijn wanneer .........whatever?
Laatst gewijzigd door wilfred degens op za 20 jun 2015, 08:29, 1 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Wel eens durven onderzoeken tot hoever je zou kunnen gaa

Bericht door hagenaars »

Een zelfonderzoek? Ga gerust uw gang.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wel eens durven onderzoeken tot hoever je zou kunnen gaa

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Een zelfonderzoek? Ga gerust uw gang.
Hoe discussieert u zonder iets van uzelf prijs te willen geven?
Laatst gewijzigd door wilfred degens op za 20 jun 2015, 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wel eens durven onderzoeken tot hoever je zou kunnen gaa

Bericht door wilfred degens »

Zinloos gezwam onderwerp op dit forum.
hagenaars

Re: Wel eens durven onderzoeken tot hoever je zou kunnen gaa

Bericht door hagenaars »

Pardon? Wat is nu zinloos gezwam? Hoe komt u er trouwens bij dat ik niets van mijzelf prijs wil geven? Als ik een standpunt heb, dan mag u het weten, kunt u er op reageren...
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wel eens durven onderzoeken tot hoever je zou kunnen gaa

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Pardon? Wat is nu zinloos gezwam? Hoe komt u er trouwens bij dat ik niets van mijzelf prijs wil geven? Als ik een standpunt heb, dan mag u het weten, kunt u er op reageren...
Klopt, "niets" is wat u ervan maakt. Antwoorden op mijn topic-vraag blijft u vermijden door u alleen op mij te blijven richten. Het onderwerp zou interessanter kunnen zijn voor uw interesse.
Zinloos gezwam zijn al mijn monologen tegen mezelf zonder dat u op het onderwerp ingaat. Wie zijn dan al die lezers en waarom reageren die niet? Zijn zij dan van een andere planeet of bij louter toeval ook mens met hart en ziel?
Ik blijf maar vragen in de ruimte en dan worden mijn vragen toch oeverloos gezwam?!!!
hagenaars

Re: Wel eens durven onderzoeken tot hoever je zou kunnen gaa

Bericht door hagenaars »

Voor zover ik de vrijdenkers ken, blijven zij niet steken bij zichzelf. Het gaat om originele standpunten over van alles.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wel eens durven onderzoeken tot hoever je zou kunnen gaa

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Voor zover ik de vrijdenkers ken, blijven zij niet steken bij zichzelf. Het gaat om originele standpunten over van alles.
Ah, het blijven steken bij zichzelf steekt u! Maar dat had ik toch al tussen uw reacties door gelezen?
Dus u wilt wel bij herhaling dat ik doorga met dit onderwerp ondanks u daar nog steeds niet inhoudelijk op in gaat?!
Moeilijk he wanneer je uit een leven van rollenpatronen komt. Maar ook wel weer leuk lijkt mij om eens een kat heel rare en onverwachtse sprongen te zien maken? Jammer heer hagenaars, ik ben even uitgesprongen in mijn eentje in dit onderwerp om u te vermaken. :|
Ik ga wel weer onnozel denken met mijn spontane onwetenden, met alleen hun ogen en staart om mee te communiceren. Ze zijn wel eerlijk en direct en zonder diplomatieke burgerlijke komedie.
hagenaars

Re: Wel eens durven onderzoeken tot hoever je zou kunnen gaa

Bericht door hagenaars »

Van uit de burgerlijke komedie een hartelijk adieu...(Onnodig te zeggen dat ik graag bereid ben op uw opmerkingen in te gaan. Dus, mijnerzijds: " Wel eens durven onderzoeken tot hoever je zou kunnen gaan." )
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wel eens durven onderzoeken tot hoever je zou kunnen gaa

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Van uit de burgerlijke komedie een hartelijk adieu...(Onnodig te zeggen dat ik graag bereid ben op uw opmerkingen in te gaan. Dus, mijnerzijds: " Wel eens durven onderzoeken tot hoever je zou kunnen gaan." )
Via vele banden gespeeld is uw antwoord nu eindelijk niet meer mis te verstaan. U wilt paradoxaal wel dat ik doorga op dit onderwerp, echter uzelf gaat niet zover om er zelfs maar een keer inhoudelijk op in te gaan dan dat u er niet op in wil gaan.
Duidelijk! :roll:
Plaats reactie