Onno Hoes

Plaats reactie
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Onno Hoes

Bericht door David Bakker »

Ik merk in mijn omgeving dat het onderwerp "Onno Hoes", de burgemeester van Maastricht, en diens escapades, de mensen erg bezig houdt. Mij boeit het totaal niet. Als die zijn werk maar goed doet. De vraag is wat mij betreft niet zozeer of zijn gedrag deugt maar of de publieke moraal deugt?
hagenaars

Re: Onno Hoes

Bericht door hagenaars »

Ik vond het een beetje flauw om een duit in het zakje te doen, maar nu jij er over begint. Het is natuurlijk heel gewoon dat iemand in een strakke tricot op internet verschijnt. Een vriend of vriendin kust na een one night stand. Maar de wereld van de show bizz en zijn dubbele moraal heeft nu ook het openbaar bestuur in zijn greep. Zum kotzen...
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Onno Hoes

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Maar de wereld van de show bizz en zijn dubbele moraal heeft nu ook het openbaar bestuur in zijn greep. Zum kotzen...
Deze zin begrijp ik niet helemaal. Kan je het uitleggen?

Vind je dat een burgervader een voorbeeldfunctie heeft op het gebied van (sexuele) relaties? Zo ja, wat houdt die voorbeeldfunctie dan in?
hagenaars

Re: Onno Hoes

Bericht door hagenaars »

Deze Hoes loopt wekelijks mee in de wereld van zijn partner, de showbizz. Lees vandaag bv. het gesprek in NRC Handelsblad. Ik vind dat een burgemeester zich buiten die wereld van hypocrisie zou moeten houden. Ik vind dat de burgemeester geen voorbeeldfunctie heeft. Hij moet wel zakelijk blijven. In een strakke tricot op de internet site moet kunnen.
Plaats reactie