Vechten in Mali.

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Vechten in Mali.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ik weet het niet. Zou Koenders zo in elkaar zitten?
Ik vermoed van wel ja.
hagenaars

Re: Vechten in Mali.

Bericht door hagenaars »

Kun je dit vermoeden iets nader onderbouwen?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Vechten in Mali.

Bericht door fred neerhoff »

Jawel hoor, de man is een gekend politiek correcte wereldverbeteraar.
hagenaars

Re: Vechten in Mali.

Bericht door hagenaars »

Dat hij een wereldverbeteraar was, dat wist ik, maar wrijft hij in zijn handen bij een zinloze missie?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Vechten in Mali.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Dat hij een wereldverbeteraar was, dat wist ik, maar wrijft hij in zijn handen bij een zinloze missie?
Moeilijk om bij diplomaten in zulke twijfelachtige gevallen achter hun diepere motivaties te komen. Mogelijk omdat het waar hij overnacht en dineert nog niet zo slecht is? En wie weet houdt hij wel van dames met roze schaamlipjes? Maar zot is het dat wij gezien onze eigen problemen daar weer niet onderuit konden komen zonder gezichtsverlies voor Koenders binnen de club waartoe hij zichzelf graag een eervolle plaats heeft toebedeeld. Who knows?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Vechten in Mali.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Dat hij een wereldverbeteraar was, dat wist ik, maar wrijft hij in zijn handen bij een zinloze missie?
Moeilijk om bij diplomaten in zulke twijfelachtige gevallen achter hun diepere motivaties te komen. Mogelijk omdat het waar hij overnacht en dineert nog niet zo slecht is? En wie weet houdt hij wel van dames met roze schaamlipjes? Maar zot is het dat wij gezien onze eigen problemen daar weer niet onderuit konden komen zonder gezichtsverlies voor Koenders binnen de club waarin hij zichzelf graag een eervolle plaats heeft toebedeeld. Who knows?
hagenaars

Re: Vechten in Mali.

Bericht door hagenaars »

Wat is de toekomst van Koenders? U volgt toch wel de peilingen? Zijn partij staat op een historisch verlies en dat al maanden.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Vechten in Mali.

Bericht door fred neerhoff »

De neergang van de PvdA zegt niets over de motieven van de politiek correcte wereldverbeteraar PvdA'er Koenders.
hagenaars

Re: Vechten in Mali.

Bericht door hagenaars »

Dat maakt het probleem voor die partij nu juist zo hopeloos, haha.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Vechten in Mali.

Bericht door fred neerhoff »

Ik denk niet dat je Koenders daarvoor kunt blameren.
Plaats reactie