Zomergasten met Hans Teeuwen

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zomergasten met Hans Teeuwen

Bericht door fred neerhoff »

Nog meer gebabbel om het gebabbel?
hagenaars

Re: Zomergasten met Hans Teeuwen

Bericht door hagenaars »

fred neerhoff schreef:
Frans van Dongen schreef:Lijdzaam verzet noemde Ghandi dat.
Jouw Gandi was een heel eng mannetje met zijn spinnewiel-doctrine.
Er is maar één Ghandi.
hagenaars

Re: Zomergasten met Hans Teeuwen

Bericht door hagenaars »

fred neerhoff schreef:Uit de teneur van jouw bijdragen aan deze discussie maak ik op dat jouw loyaliteit bij de zwijgende meerderheid ligt.
Foute conclusie.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zomergasten met Hans Teeuwen

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Foute conclusie.
Vertel het maar gewoon joh.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zomergasten met Hans Teeuwen

Bericht door fred neerhoff »

Verder schrijft Hafid Bouazza nog: "Moslims, ik respecteer jullie religie niet; ik heb niet eens een atoom van eerbied voor de dagelijkse en jaarlijkse rituelen, voor de verboden en geboden van jullie godsdienst. Ik heb geen respect voor de mythe van Mohammed. Ik vind Allah een armoedig verzinsel. De hoeri's zijn een lachertje. Geweld is voor mietjes. Dreigen is voor leeghoofden(ga toch werken)."

Dit geluid dient hier voorrang te krijgen boven het halfhartige en niet ter zake doende gebeuzel van Hagenaars.
Frans van Dongen
Berichten: 342
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 21:09

Re: Zomergasten met Hans Teeuwen

Bericht door Frans van Dongen »

Verder schrijft Hafid Bouazza nog: "Moslims, ik respecteer jullie religie niet
Natuurlijk niet. Ik heb ook geen respect voor de christelijke, de joodse , de boeddhistische en de hindoeïstische godsdienst.

Waarom zou ik ? Er is geen enkele rede voor. 2000 jaar genocide zeker.

Laten ze mij maar eens respecteren. Jarenlang heb als een soort morele Jan Lul m'n gras niet gemaaid en niet gewinkeld op zondag. Nooit hebben de religianten mijn respect beantwoord. Niet één. Daar ben ik dus mee gestopt.

Richard Dawkins heeft overigens al jaren geleden opgeroepen tot het stoppen met respect voor de katholieke kerk.
hagenaars

Re: Zomergasten met Hans Teeuwen

Bericht door hagenaars »

fred neerhoff schreef:
Dit geluid dient hier voorrang te krijgen boven het halfhartige en niet ter zake doende gebeuzel van Hagenaars.
Waarom in godsnaam? Gebeuzel is altijd niet ter zake, zoals bekend is. Halfhartig is een niet erg adequate omschrijving van mijn oordeel over de opmerkingen van genoemde ingezonden brievenschrijver. Nota bene, ik vind het gewoon niks, iedereen weet toch inmiddels wel dat er grote bezwaren kleven aan de metafysica van de moslims? Maar daar gaat het natuurlijk niet om bij Hans Teeuwen, hij is bang voor zijn hachie, en terecht!
Laatst gewijzigd door hagenaars op do 01 aug 2013, 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Zomergasten met Hans Teeuwen

Bericht door hagenaars »

Ja, hoor, beste Frans, zet je maar weer eens flink af tegen "alle religies" ...Het lucht zeker wel op?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Zomergasten met Hans Teeuwen

Bericht door fred neerhoff »

Waarom altijd zo neerbuigend tegen degenen die kritiek hebben op de status-quo?
hagenaars

Re: Zomergasten met Hans Teeuwen

Bericht door hagenaars »

Noem je dat kritiek? Ik zou het op één hoop gooien van alle religies niet als kritiek willen aanmerken.
Plaats reactie