Brood en spelen.

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Brood en spelen.

Bericht door fred neerhoff »

Kinderachtig!
hagenaars

Re: Brood en spelen.

Bericht door hagenaars »

Ik kom hier nog op terug. Want nu even geen tijd...
hagenaars

Re: Brood en spelen.

Bericht door hagenaars »

Ik vat even kort samen, het corporatisme is van de jaren dertig. In Nederland zijn de deelnemers aan het sociaal cultureel debat vrij, volkomen vrij. Ambtenaren en zelfs politiemensen mogen staken. Maar er is ook overleg, bv. in de S.E.R. De nieuwe Paus vergelijkt religie met een strenge vorm van sport. Grappig is dat...Ik hoor wel wat er kinderachtig is aan mijn mening, dat ik wat ik naar voren breng, ook probeer te onderbouwen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Brood en spelen.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Grappig is dat...Ik hoor wel wat er kinderachtig is aan mijn mening, dat ik wat ik naar voren breng, ook probeer te onderbouwen.
Niet heb ik gesteld dat ik jouw argumentatie kinderachtig vind, wèl heb ik laten blijken dat ik het inhoudelijk totaal oneens met je ben. Wèl vind Ik het kinderachtig van je dat je de bal bij mij legt, terwijl jezelf begonnen bent. Snap je?

Discussie gesloten.
hagenaars

Re: Brood en spelen.

Bericht door hagenaars »

Dit lijkt mij wel een goed plan...(ik leg geen bal bij jou hoor, ik ben wel van mening dat als je iets stelt, je ook de taak hebt het te bewijzen.)
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Brood en spelen.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:ik ben wel van mening dat als je iets stelt, je ook de taak hebt het te bewijzen.
Oh ja? Vertel!
hagenaars

Re: Brood en spelen.

Bericht door hagenaars »

Wat moet ik vertellen? Dat jij iets mag stellen, ga gerust je gang, maar dat je dan het gestelde wel even moet proberen te bewijzen en onderbouwen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Brood en spelen.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Dat jij iets mag stellen, ga gerust je gang, maar dat je dan het gestelde wel even moet proberen te bewijzen en onderbouwen.

Kinderachtig, zie boven.
hagenaars

Re: Brood en spelen.

Bericht door hagenaars »

De kwestie blijft dus onbeslist, jij denkt dat Nederland behoorlijk corporatistisch is en ik vind dat het wel meevalt.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Brood en spelen.

Bericht door fred neerhoff »

Discussie gesloten.
Plaats reactie