Hoerenlopen.

Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Hoerenlopen.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Normaal is het als een beroep in vrijheid en zonder schaamte met tevredenheid en werkplezier kan worden uitgeoefend,
Ah, en jij hebt de arrogantie om maar even te bepalen wanneer iemand zich moet schamen? Wanneer iemand tevreden is en werkplezier heeft? Daarnaast zijn de dingen die je beschrijft subjectieve en persoonlijke begrippen.
liefst ook met goede, behoorlijke werkomstandigheden, u begrijpt aan die voorwaarden kan bij prostitutie vaak niet worden voldaan.
Wat ik vooral begrijp is dat je jouw "beeld" graag anderen oplegd. Het is volledig afhankelijk van de "werkgever" of de prostituee een "goede" omgeving heeft. En daar zal zeker een 'staatsbordeel" waar jij zo minachend en lacherig over doet aan bijdragen in positieve zin.

Nu ga je weer "geen commentaar" neerplempen zeker?
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Nee, hoor, u gebruikt argumenten voor uw standpunt, dus zal ik die proberen te bespreken. Ik bepaal niet of en wanneer er schaamte is over werkzaamheden, dat doet de prostituee natuurlijk zelf. Het gaat mij om de beroepsuitoefening in volle vrijheid en daar is vaak geen sprake van. Waarom zou ik mijn opvattingen opleggen, iedereen moet gewoon liefst zelf nadenken. Een staatsbordeel lijkt mij niks, welke politieke noodzaak bestaat daarvoor?
De gemeente moet zich buiten deze handel houden. Dit mag wel de conclusie zijn na de experimenten in onze grote steden, die geen succes genoemd mogen worden.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

David Bakker schreef:Ik begrijp dat het "mensenhandelargument" wordt misbruikt om prostitutie in het algemeen te bestrijden: http://marijkespraktijken.nl/2014/06/23 ... -wel-moet/
Schijnheiligheid is troef waar het de seksuele praktijk betreft. Daarom wantrouw ik iedereen die met kennelijk misprijzen over prostitutie spreekt. Bovendien zijn het vaak juist de heilige boontjes en klein-burgers die de kat in het donker knijpen.

Mensenhandel moet bestreden worden maar hoererij dient maatschappelijk erkend te worden, zie de site van georganiseerde sekswerkers http://wijzijnproud.nl/
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Hoerenlopen.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Nee, hoor, u gebruikt argumenten voor uw standpunt, dus zal ik die proberen te bespreken. Ik bepaal niet of en wanneer er schaamte is over werkzaamheden,
Lees je eigen woorden nog eens door, het is namelijk precies wat je WEL doet.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Als ik schrijf dat het z.g. beroep omgeven is door schaamte voor de uitoefening, dan betekent dat niet dat ik die schaamte introduceer. Is het u opgevallen dat de dames gemaskerd zijn?
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Hoerenlopen.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Als ik schrijf dat het z.g. beroep omgeven is door schaamte voor de uitoefening, dan betekent dat niet dat ik die schaamte introduceer. Is het u opgevallen dat de dames gemaskerd zijn?
Zoals je het neerplempt, stel je dat het zo is.

Jij stelt dat prostitutie niet "normaal" is, ik vraag je wat "normaal" dan is.

Je reageert met:
Normaal is het als een beroep in vrijheid en zonder schaamte met tevredenheid en werkplezier kan worden uitgeoefend,
Waarmee je dus zegt dat een prostituee zich moet schamen!!

Je legt jouw uitleg van "normaal" dus op hier. En nu? Geen commentaar?
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

U moet wel goed lezen natuurlijk. Ik zeg niet dat de prostituees zich moeten schamen, ik zeg, wat ik zie, namelijk dat ze zich gemaskerd presenteren. Het zg. beroep is omgeven met geheimzinnigheid. Uit schaamte.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef: Het zg. beroep is omgeven met geheimzinnigheid. Uit schaamte.
Grappig hoe je je zo laat kennen. Hoezo geheimzinnigheid? En hoezo uit schaamte? Probleempjes met seksualiteit?
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Hoerenlopen.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:U moet wel goed lezen natuurlijk. Ik zeg niet dat de prostituees zich moeten schamen, ik zeg, wat ik zie, namelijk dat ze zich gemaskerd presenteren. [
O? Je spreekt uit ervaring? Je komt er vaak neem ik aan?
Het zg. beroep
zg? Niet echt, maar zogenaamd een beroep? Jij bent het echt zelf die het een bepaalde hoek indrukt, niet "men". Jij bent 1 van "men"!!!
is omgeven met geheimzinnigheid. Uit schaamte.
Wellicht komt de meeste "schaamte" voort van "hen" die zich schamen voor het bezoeken er van?

Prostitutie is niks meer dan het verlenen van een dienst. Het emotionele dat men er zelf aan verbind is vaak gebaseerd op persoonlijke onzekerheid. Niks meer niks minder. Sommige mensen hebben daar minder moeite mee dan anderen.

WWeinigen zullen openlijk over hun sexleven praten, maar iedereen doet het. Iedereen neukt, maar niemand lijkt toe de durven geven te neuken. Is neuken daardoor "abnormaal"? Nee, het is het meest natuurlijke, ergo normale dat er is. Zonder was er geen mensheid.

Prostitutie is het oudste beroep ter wereld, en daardoor het meest normale beroep dat er is. Het is enkel een persoonlijk "gebied" waar men liever niet over spreekt, waarschijnlijk omdat het "te dichtbij" de zwakte van de mens komt.
U moet wel goed lezen natuurlijk. Ik zeg niet dat de prostituees zich moeten schamen,
Ik lees goed, en zie sduidelijk dat jij het bent die anderen oplegt zich te moeten schamen, omdat dat volgens jou "de norm" is.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Je trekt wel een la open, zeg, met dit onderwerp...Puntsgewijs:
1.Ik kom er nooit, maar ik woonde er wel jarenlang tussen. 2. Heb ik gezegd niet tot "men" te horen? 3.Ik zeg het nog een keertje, het gaat mij om de schaamte van de prostituees. 4. Prostitutie kun je als dienstverlening opvatten, zeker, maar dat maakt de kern van de zaak er niet duidelijker op. 5.Sexueel contact heeft iets met intimiteit van doen, dacht ik :). 6. Antropologen zijn van mening dat de landbouwer het oudste beroep heeft. (Trouwens voor deze ethische kwestie niet relevant, lijkt mij.) 7. Het gaat helemaal niet om mijn norm, maar wel om de maatschappelijke druk. 8.Ik heb, dacht ik, geen probleempjes met seks.
Ik hoop maar alles behandelt te hebben.
Plaats reactie