De PVV is volledig de weg kwijt.

Plaats reactie
hagenaars

De PVV is volledig de weg kwijt.

Bericht door hagenaars »

Die stem zal duur betaald worden, een pleefiguur!



Timmermans grijpt naast Europese topfunctie

Laatste update: 24 januari 2012 19:56 info.


STRAATSBURG - De PvdA'er Frans Timmermans is dinsdag niet gekozen tot Commissaris voor de Mensenrechten van de Raad van Europa.

Het parlement van de organisatie voor mensenrechten en democratie benoemde de Letse politicoloog Nils Muiznieks in de prestigieuze functie. Dat meldde de Raad op de eigen website.

Muiznieks werd in de eerste ronde gekozen met een absolute meerderheid van 120 van de 239 geldige stemmen. Timmermans kreeg 92 stemmen, de Belgische oud-Ombudsman Pierre-Yves Monette haalde 27 stemmen.

De PVV-vertegenwoordiger in het parlement Raad van Europa, Eerste Kamerlid Peter van Dijk, stemde niet voor Timmermans, meldde PVV-senator Reinette Klever via Twitter. Die ene stem leidde ertoe dat het niet kwam tot een tweede stemronde.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: De PVV is volledig de weg kwijt.

Bericht door fred neerhoff »

Als de PVV de weg kwijt is dan heeft D'66 nog nooit een eigen weg gekend.

Dat demonstreerde Alexander Pechthold weer eens heel duidelijk met zijn boek 'Henk, Ingrid en Alexander'. Daarin profileert Pechthold zich als de anti-Wilders, zonder in de gaten te hebben dat de populariteit van Wilders precies het gevolg is van de arrogante politieke correctheid waarvan juist Pechthold de volmaakte vereenzelviging is.
hagenaars

Re: De PVV is volledig de weg kwijt.

Bericht door hagenaars »

Je omschrijft het probleem zeer treffend, noch D66, noch de PVV zijn er in geslaagd een vertrouwenwekkend en pragmatisch alternatief te bieden. Jammer. :mrgreen:
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: De PVV is volledig de weg kwijt.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Timmermans grijpt naast Europese topfunctie
Naar mijn mening heeft de PVV een zeer goede daad verricht door de PvdA-fatsoensrakker Timmermans te frustreren in zijn Europese ambities.
hagenaars

Re: De PVV is volledig de weg kwijt.

Bericht door hagenaars »

En daarom zit er nu een Letse idem. dat schiet wel op. Rancune?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: De PVV is volledig de weg kwijt.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef: Rancune?

Nee joh. Maar ik vind dat Europa al teveel wordt geteisterd door politiek correcte lieden. Zou hij die baan wèl gekregen hebben dan was zijn getoeter - óók in Nederland - slechts in kracht toegenomen!
hagenaars

Re: De PVV is volledig de weg kwijt.

Bericht door hagenaars »

ik blijf het raar vinden van de PVV.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: De PVV is volledig de weg kwijt.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:ik blijf het raar vinden van de PVV.

Het ging mij om Timmermans. Niet om de PVV.
hagenaars

Re: De PVV is volledig de weg kwijt.

Bericht door hagenaars »

Grappig, de katholieke Timmermans is op hol geslagen na zijn afwijzing. Schelden op Job Cohen en de juist aangewezen partijvoorzitter. Behoorlijk dom en onsportief. Ik denk dat hij Ad Melkert (ook een roomse jongen...) achterna zal gaan.
Plaats reactie