Israels Vietnam - Historisch Nieuwsblad

David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Israels Vietnam - Historisch Nieuwsblad

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:En terecht. Wat een kutblad, ze moesten zich schamen...Valse leugens verkopen, je ziet dat verschijnsel tegenwoordig overal bv. ook in De Vrijdenker.
Het zal je in dit kader waarschijnlijk niet verbazen dat Anton van Hooff een vaste rubriek in het Historisch Nieuwsblad heeft (andere betrokkenen zijn Maarten van Rossum en Geert Mak).

Ik heb nu een paar edities bekeken. Het blad is mooi vormgegeven mikt op een breed publiek maar erg wetenschappelijk verantwoord is het allemaal niet is mijn indruk.
hagenaars

Re: Israels Vietnam - Historisch Nieuwsblad

Bericht door hagenaars »

Waar het roeptoetertje van Hooff optreedt, daar is het niet pluis, jammer van de vormgeving etc. Hij kan alleen maar zijn smalle boodschap zenden en niet, of zeer beperkt, ontvangen.
En dan wordt wetenschap een niet bereikbaar ideaal... :mrgreen:
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Israels Vietnam - Historisch Nieuwsblad

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Waar het roeptoetertje van Hooff optreedt, daar is het niet pluis
En wie heeft dat valse roeptoeterje ooit eens in het zadel gehesen? Juist ja!
hagenaars schreef:En dan wordt wetenschap een niet bereikbaar ideaal.
Alsof jij dat zou kunnen weten!
hagenaars

Re: Israels Vietnam - Historisch Nieuwsblad

Bericht door hagenaars »

Ik houd het kort: ik heb mij nooit bemoeid met mijn opvolging, je gaat weg uit een groep, die groep kiest een nieuwe chef. (Ik heb wel tegen van den Berg gezegd dat hij er niet aan toe was de leiding te nemen in een groep vrijdenkers.)
Goed lezen, Fred, als je niet kunt ontvangen, dan is wetenschap onbereikbaar. Dit lijkt mij geen onjuiste stelling.
Plaats reactie