Trump wint op alle fronten?

hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Trump wint op alle fronten?

Bericht door hagenaars »

Je zou het wel zeggen, inmiddels. In de democratische partij gaat de strijd tussen drie of vier kanslozers, de afzettingsprocedure is in zijn voordeel beslist en de economie bloeit en groeit. Hij, Trump stormt op de overwinning af...
Tenzij de Democraten nog tot bezinning komen en Bloomberg het opneemt tegen Trump.
Bloomberg is de enige die Trump zou kunnen verslaan, denk ik....

The Michael Bloomberg 2020 presidential campaign began when Michael Bloomberg, a businessman and former mayor of New York City, filed a statement of candidacy with the Federal Election Commission for the office of President of the United States as a member of the Democratic Party on November 21, 2019.[4] His principal campaign committee is called "Mike Bloomberg 2020, Inc."[5] The campaign officially launched on November 24, 2019.[6]Bron Wikipedia.
Gerard R.
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:21

Re: Trump wint op alle fronten?

Bericht door Gerard R. »

Het gaat niet zo best daar blijkbaar...
Het zou beter zijn de 'president' snel op te sluiten. Hij heeft b.v. de nucleaire codes...
En hij stuurt terroristen aan.

Ik heb vandaag een beetje het gevoel na 9/11.
Klimatologische ineenstorting begonnen, zegt de VN. Dus... vliegen, rijden, varen, oorlog, machientjes, BBQ of het leven ervan afhangt..
Sikken Berend
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 08 jan 2021, 20:30

Re: Trump wint op alle fronten?

Bericht door Sikken Berend »

Trump heeft het nu behoorlijk verknald. Hij heeft nu de bestormers van het Capitool veroordeeld. Die voelen zich nu door hem verraden.
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Trump wint op alle fronten?

Bericht door hagenaars »

Ja dat zag ik toen verkeerd. En natuurlijk hield ik geen rekening met de coronaramp...Ik blijf Biden overigens geen "knaller" vinden.
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Trump wint op alle fronten?

Bericht door hagenaars »

Ja, die bestormers wacht een zware straf ( en terecht).
Sikken Berend
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 08 jan 2021, 20:30

Re: Trump wint op alle fronten?

Bericht door Sikken Berend »

hagenaars schreef:Ja dat zag ik toen verkeerd. En natuurlijk hield ik geen rekening met de coronaramp...Ik blijf Biden overigens geen "knaller" vinden.
De heer Biden vind ik ook niet echt sterk overkomen, en bovendien probeert hij geforceerd kwiek en jeugdig over te komen (bijvoorbeeld het trapje van het katheder oprennen), waardoor hij juist onderstreept dat hij al behoorlijk op leeftijd is. Maar Biden is wel een normaal persoon. En dat kan ik van Trump bepaald niet zeggen. Knettergek die vent.
Gerard R.
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:21

Re: Trump wint op alle fronten?

Bericht door Gerard R. »

Biden is inderdaad niet zo piep nog.
Maar hij heeft er met Obama rond 2009 wel voor gezorgd, dat niet de hele wereld in een soort ravijn viel.
Ik onthoud die dingen.
Klimatologische ineenstorting begonnen, zegt de VN. Dus... vliegen, rijden, varen, oorlog, machientjes, BBQ of het leven ervan afhangt..
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump wint op alle fronten?

Bericht door fred neerhoff »

Leeftijd is niet het issue.

Het gaat over de politiek die door Biden (of zijn vicepresident) wordt voorgestaan. Dat is de schijnheilige politiek van de huidige Democratische Partij. Juist die politiek heeft het nep-mens Hillary Clinton gebaard die er op haar beurt voor heeft gezorgd dat er zo’n egotripper, maar authentiek persoon als Trump aan de macht kon komen.

De democraten hebben de laatste decennia de relatieve verarming van de grassroots zwaar onderschat, respectievelijk proberen te maskeren. Uiteindelijk is het gewone volk door die hautaine houding van de democraten in opstand gekomen.

Iedereen kan snappen dat als je de belangen van een grote minderheid blijft negeren, je uiteindelijk te maken krijgt met gevaarlijke, ja, zelfs explosieve maatschappelijke verhoudingen.
Gerard R.
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:21

Re: Trump wint op alle fronten?

Bericht door Gerard R. »

Ja, ik heb kort door de bocht wel eens ergens geschreven, dat Trump er was wegens Obama.
Maar dat neemt niet weg, dat je ook als partij kan leren.

Voor mij is Trump de hel geweest en zie hoe het land erbij ligt....
Biden lijkt het nu al in zovele opzichten zeer veel constructiever te doen en zonder de dagelijkse leugenfabriek.
Klimatologische ineenstorting begonnen, zegt de VN. Dus... vliegen, rijden, varen, oorlog, machientjes, BBQ of het leven ervan afhangt..
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Trump wint op alle fronten?

Bericht door hagenaars »

In het politieke is een leugen pas een leugen als de waarheid uitkomt. Ik verwijt Trump die ik aanvankelijk wel een lollig baasje vond en een echte naïeve Amerikaan, het solliciteren naar een baan waar je minder geschikt voor bent.
Vgl. Bob Woodward Fear. uit 2018.Fear: Trump in the White House is a non-fiction book by American journalist Bob Woodward about the presidency of Donald Trump. The book was released on September 11, 2018. Woodward based the book on hundreds of hours of interviews with members of the Trump administration. The book's publisher Simon & Schusterannounced that it had sold 1.1 million copies (across all formats) in the first week of its release, making it the fastest selling opener in the company's his…
Plaats reactie