corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Monique

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door Monique »

En u niet? Nogal laf om iemand dan buiten te sluiten. Via een bekende dit ook op dit forum zit, hoorde ik dat hij er niet meer op kan. Nogal laf vind ik. Zijn bijdrages stemmen vaak tot nadenken en de laatste tijd was er helemaal niets loos. Echt een bijzonder rare timing. Dat kan toch niet.... vrijdenkers. Laat die meneer weer toe. Iedere mening mag gehoord worden. En een koekje van eigen deeg kan hij vast wel hebben maar heb er af gooien gaat echt te ver en is stiekem. Dus weg met die ban!
Monique

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door Monique »

@Moderator: Bij deze een verzoek bovengenoemde deelnemer weer toe te laten tot dit forum.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door fred neerhoff »

Monique schreef:Zijn bijdrages stemmen vaak tot nadenken en de laatste tijd was er helemaal niets loos.
Beter teruglezen.
Monique

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door Monique »

Okay Degens, ik ben nu wel klaar met je.

....En na dit citaat van u werd het stil van zijn kant, dus waarschijnlijk kan hij er niet meer op. Is het hier een autoritaire staat in plaats van een vrijdenkersformum? Dat als 1 van de deelnemers die in jullie presidium zit, kraait dat hij er nu wel klaar mee is, de ander hem zijn digitale toegang weigert?
Er was geen enkele aanleiding verder.
Kom op zeg.
@ Moderator: kunt u deze meneer weer toegang geven. De timing was echt minder goed. Iemand hoeft niet weg omdat meneer Neerhoff 'Er klaar mee is' lijkt mij.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door fred neerhoff »

Beter teruglezen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door fred neerhoff »

Monique schreef:Er was geen enkele aanleiding verder.
Beter teruglezen.
Monique

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door Monique »

Jullie beledigen elkaar over en weer. Dus waarom hij eraf en u niet snap ik niet.
U bent wat korter van stof en daardoor lijkt het minder. Maar dat bent u ook overduidelijk in uw inhoudelijke reacties, dus dat is geen criterium. (Ik heb alleen naar deze discussie gekeken, want dit was blijkbaar de aanleiding voor 'rood').
Het lijkt mij dus redelijk dat u ook zonder opgaaf van redenen een ban krijgt. Gelijke monniken gelijke kappen.
Mee eens?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door fred neerhoff »

Monique schreef:Jullie beledigen elkaar over en weer.
Je beledigd voelen is iets anders dan opzettelijk op de persoon spelen.

Jouw protagonist voelde zich bij het minste geringste beledigd, zelfs als hem meer dan eens werd voorgehouden dat het zich beledigd voelen (wegens zijn onversneden seksisme bijvoorbeeld) niet gerechtvaardigd is als er feitelijk wordt vastgesteld dat hij dat volgens zijn eigen woorden inderdaad ook is (een seksist). Maar in plaats van met tegenargumenten te komen, voelde jouw protagonist zich gerechtigd terug op de man te spelen. Niet alleen bij mij, maar ook bij Hagenaars.

Beter (begrijpend) teruglezen juffrouw Ooievaar.
Monique

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door Monique »

Echter......dat was bekend. Ouwe koeien, dat seksisme. Met de start van deze discussie was er een schone lei. Tuurlijk werd er wat gedold over en weer, maar opeens is hij weg nadat u heeft gezegd dat u er 'nu al weer genoeg van heeft'.

De timing snap ik echt niet, alsof jullie al lagen te loeren dat bij het minste of geringste van zijn kant....
Net zag ik bij WNL op Zondag dat er opeens zeer veel hackactiviteit is, waarschijnlijk van Chinezen/Russen. In wiens zeer voorzichtige hypothese past dat...? Maar dat werd hier gelijk de grond in geboord met een oneliner.

@Meneer David, u houdt zich lekker koest. Wat is uw mening? Vindt u ook niet dat het tijd wordt de poot weer open te zetten voor echte vrijdenkers? En meneer Hagenaars, wat vindt u u eigenlijk? U heeft hier ook vast een mening over.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door fred neerhoff »

Monique schreef:De timing snap ik echt niet
Er is wel meer dat je niet snapt, respectievelijk niet wilt snappen.
Gesloten