Campagnefilmpje PVV

Plaats reactie
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Campagnefilmpje PVV

Bericht door fred neerhoff »

Eindelijk eens een prikkelend reclame spotje https://www.elsevierweekblad.nl/nederla ... ls_16mrt18
Maar "meteen verbieden" roepen moraalridders in koor. Grappig!
hagenaars

Re: Campagnefilmpje PVV

Bericht door hagenaars »

Is het niet zo dat de rechter bij ons in dit kikkerland, bepaalt of een politiek standpunt toelaatbaar is? Ik vind niets van het filmpje, omdat ik het niet zag. Er is wel veel opwinding over.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Campagnefilmpje PVV

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Is het niet zo dat de rechter bij ons in dit kikkerland, bepaalt of een politiek standpunt toelaatbaar is?
De "onafhankelijke" rechter? Laat me niet lachen Lex.
hagenaars

Re: Campagnefilmpje PVV

Bericht door hagenaars »

Lach jij maar, de rechtspraak in ons kikkerland is, zoals alles niet geheel feilloos. Maar het misdrijf waar het hier om zou kunnen gaan is gemakkelijk vast te stellen en dan een oordeel uit te spreken. De alsdan dader gaat in beroep, weer kijken er dan drie rechters naar en tenslotte kan de dader ook nog in cassatie. Je hoeft je om het objectief oordeel geen zorgen te maken...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Campagnefilmpje PVV

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:het misdrijf waar het hier om zou kunnen gaan is gemakkelijk vast te stellen
Een koran-verbod, een moskee-verbod, een Tv-reclame verbod....Gaat 'tie lekker zo?

Een film-verbod (op de film Submission van Theo van Gogh & Ayaan Hirshi Ali) is niet eens nodig: zelfcensuur onder druk van regressief links en de islam is afdoende! Enfin, de filmtitel spreekt voor zich. De materie wordt almaar actueler!
hagenaars

Re: Campagnefilmpje PVV

Bericht door hagenaars »

@ Neerhoff. Je gaat wel erg kort door de bocht, met een iets te strakke tekst. Laten we even goed kijken. Het filmpje wordt onsmakelijk gevonden, door onze premier, dat zegt mij wel wat. Of het ook verboden is, moet de rechter uitmaken. Onsmakelijkheid is dacht ik, niet verboden. Dus...Wat heeft dit allemaal nu weer met die film van de betreurde Theo van Gogh van doen? Bedoel je soms dat wij hier te lande niet meer over de eventuele schadelijkheid van een geloof kunnen schrijven?
Ik lees er nota bene dagelijks over...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Campagnefilmpje PVV

Bericht door fred neerhoff »

Helaas mis ik nog zo'n treffend spotje over het christendom. In zwarte, in plaats van rode letters misschien? Lijkt me leuk, lekker kwetsen van die paas-christenen met hun uitgestreken gezichten!
hagenaars

Re: Campagnefilmpje PVV

Bericht door hagenaars »

Ik houd maandag een praatje voor de seculier atheïsten, een piepklein politiek beweginkje. Ik zal ze opwekken, wie weet.
Plaats reactie