Trump wint op alle fronten?

hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Trump wint op alle fronten?

Bericht door hagenaars »

In het politieke is een leugen pas een leugen als de waarheid uitkomt. Ik verwijt Trump die ik aanvankelijk wel een lollig baasje vond en een echte naïeve Amerikaan, het solliciteren naar een baan waar je minder geschikt voor bent.
Vgl. Bob Woodward Fear. uit 2018.Fear: Trump in the White House is a non-fiction book by American journalist Bob Woodward about the presidency of Donald Trump. The book was released on September 11, 2018. Woodward based the book on hundreds of hours of interviews with members of the Trump administration. The book's publisher Simon & Schusterannounced that it had sold 1.1 million copies (across all formats) in the first week of its release, making it the fastest selling opener in the company's his…
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump wint op alle fronten?

Bericht door fred neerhoff »

Gerard R. schreef: ma 22 feb 2021, 17:35 Ja, ik heb kort door de bocht wel eens ergens geschreven, dat Trump er was wegens Obama.
Maar dat neemt niet weg, dat je ook als partij kan leren.

Voor mij is Trump de hel geweest en zie hoe het land erbij ligt....
Biden lijkt het nu al in zovele opzichten zeer veel constructiever te doen en zonder de dagelijkse leugenfabriek.
Het gaat niet om de persoon Obama of Trump. Waar het wel om gaat is hun politiek. De politiek van Obama was die van de Democratische Partij. De hooghartige houding van deze partij jegens het zich niet progressief noemende volk is de oorzaak gebleken van een massief protest tegen het establishment. Een protest waar Trump handig wist op in te spelen. Het is niet onwaarschijnlijk dat Biden in dezelfde val als Obama zal lopen.
Samoht Epées

Re: Trump wint op alle fronten?

Bericht door Samoht Epées »

Gerard R. schreef: ma 22 feb 2021, 17:35 Ja, ik heb kort door de bocht wel eens ergens geschreven, dat Trump er was wegens Obama.
Maar dat neemt niet weg, dat je ook als partij kan leren.

Voor mij is Trump de hel geweest en zie hoe het land erbij ligt....
Biden lijkt het nu al in zovele opzichten zeer veel constructiever te doen en zonder de dagelijkse leugenfabriek.
In een sterke democratische regering mag het niet alleen gaan om 'hoe sterk of minder sterk de commander-in-chief is of overkomt. Zijn/haar achterban in zijn/haar regeringsploeg maken samen uit of de juiste beslissingen genomen worden. Die team invloed van belang hing bij dolle, maar authentieke Trump bijna altijd aan een zijden draadje.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump wint op alle fronten?

Bericht door fred neerhoff »

Direct na zijn beëdiging heeft de Amerikaanse president Joe Biden de morele kaart tegen Rusland en China getrokken.

Kennelijk kunnen de democraten het niet nalaten anderen de les te lezen, terwijl zijzelf de nazaten zijn van de uitroeiing van de inheemse Indianen.

De EU sukkelt er blind achteraan, en lopen als een struisvogel hun neergang tegemoet.
Plaats reactie