Iran versus Saoedi-Arabië

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Verder nog iets?
Ja, geeft u mij maar, speciaal voor u als cadeautje, een onsje fris en humorvol denken. Het mag best wel een paar grammetjes meer zijn hoor, geachte kruideniertje om de hoek!
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Wanneer?
Jij bent degene die klaagde Hagenaars, dus jij bent ook degene die behoort te weten waar, wanneer en waarom jij je klaagzang hield.

Kom Hagenaars, wees voor de verandering eens eerlijk en houd je niet zoals hier teveel is gebeurd weer eens voor de domme.
hagenaars

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door hagenaars »

Ik hield geen klaagzang. Wie stelt bewijst.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door fred neerhoff »

Natuurlijk klaagde je wel Hagenaars. Of ga je dat ook nog ontkennen?
hagenaars

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door hagenaars »

Ik ontken alles, tot het tegendeel blijkt.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door fred neerhoff »

Wat een kleinzieligheid! Maar vooral erg dom om te ontkennen wat je op dit forum zelf schreef!
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door wilfred degens »

Kan hagenaars op dit forum als grootste zwetskous niet vervangen worden door een robot? Wanneer die robot zulke onzin begint uit te kramen als hagenaars voortdurend doet zonder dat hagenaars ingaat op hetgeen hij voortdurend afwijst, kunnen we die overheidsrobot nog hacken en tot zinnen brengen. Idee voor de ideeënbus?

Apropos, is hier iemand die mij kan en wil vertellen wie die bijna altijd aanwezige Bing(bot) en Google (bot) zijn?
Ik heb vanmorgen deze vraag aan David gesteld en 'gewoon' geen antwoord op gekregen. Ben ik de enige die dat wil weten? Wie zijn die 2? Weet de moderator dat? Zij zijn geen geregistreerde leden. Wat dan wel? :o
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door fred neerhoff »

wilfred degens schreef:is hier iemand die mij kan en wil vertellen wie die bijna altijd aanwezige Bing(bot) en Google (bot) zijn?
Het zij zoekmachines die voortdurend het net afgrazen. Big Brother is watching you!
hagenaars

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door hagenaars »

Ik ga niet elke beschuldiging bestrijden, tenzij je iets aantoont, want wie stelt bewijst.
OsamaBasam
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 28 sep 2015, 06:20

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door OsamaBasam »

Ik ontken alles
goldenslot
Plaats reactie