Iran versus Saoedi-Arabië

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door fred neerhoff »

Een fijne vakantie gewenst. Of mag dat geen vakantie heten?
hagenaars

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door hagenaars »

Ga gerust je gang.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door fred neerhoff »

Je bedoelt?
hagenaars

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door hagenaars »

Ik vind het best, noem het vakantie, noem het reizen...http://www.bol.com/nl/p/de-ontdekking-v ... 001249120/
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door fred neerhoff »

Eerder was het nog, ik citeer “ik ga weinig met vakantie, wij reizen”. http://www.vrijdenkersforum.nl/forum/vi ... ntie#p7358 Mag ik even een teiltje?
hagenaars

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door hagenaars »

Je moet niet zeuren over een woord, ik houd niet van vakantiehouden. Bovendien kan ik dat ook in Haarlem of Rotterdam.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door fred neerhoff »

Ach man, zeik toch niet zo. Je bent immers zelf met dat gezeur begonnen? En als je niet van vakantie houdt dan blijf je toch lekker thuis?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door wilfred degens »

Iran versus Saoedi-Arabië is het startschot van economische chaos en politieke internationale verwarring.
Hun religieuze verschillen op het mondiale strijdperk gaan uitvechten zal over de hele wereld zijn gevolgen achterlaten.
Wat de christenen tijdens de eerste schisma's 10 eeuwen geleden begonnen, de oorlogen en al het bloedvloeien daaromheen hebben zij ook moeten doormaken. Het was hetzelfde groeiproces als waar de moslims nu mee te maken hebben. Een niet diplomatiek te stoppen groeiproces van de bewustwording van de moslim waar we mee zullen moeten leven.
hagenaars

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door hagenaars »

Nee, Neerhoff, dat advies volg ik niet, we gaan nog even op reis. Ik denk aan Teheran. Onze Iraanse apotheker geeft graag advies, zij weet de interessantste plekjes. Vluchtelinge :D .
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Iran versus Saoedi-Arabië

Bericht door fred neerhoff »

Een vakantie naar Teheran kan ik je inderdaad aanbevelen Hagenaars. Enne, kijk meteen ook even verder.
Plaats reactie