Wereldpolitiek

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Wereldpolitiek

Bericht door fred neerhoff »

Kom, kom, kop op Gerard!
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Wereldpolitiek

Bericht door David Bakker »

Bellingcat was betrokken bij een complot om Russische piloten om te kopen. Naar eigen zeggen om hier een documentaire over te maken. Bron: https://www.aerotime.aero/articles/3171 ... pilot-plot
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Wereldpolitiek

Bericht door fred neerhoff »

En daarom is alles wat Bellingcat ter berde brengt waardeloos? Gelukkig is jouw Valius Venckunas wèl 100% betrouwbaar...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Wereldpolitiek

Bericht door fred neerhoff »

Om haar persoonlijke, grenzeloze ambities te bevredigen vond Nancy Pelosi het nodig om China te provoceren door een bezoek aan Taiwan te brengen. De generatie na haar zal de prijs wel betalen voor deze walgelijke demonstratie van hoogmoed.
Gerard R.
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:21

Re: Wereldpolitiek

Bericht door Gerard R. »

fred neerhoff schreef: do 04 aug 2022, 13:41 Om haar persoonlijke, grenzeloze ambities te bevredigen vond Nancy Pelosi het nodig om China te provoceren door een bezoek aan Taiwan te brengen. De generatie na haar zal de prijs wel betalen voor deze walgelijke demonstratie van hoogmoed.
Ja, dat was knap krankzinnig. De reactie ook. Had ik nooit van een wijs volk verwacht. Ook al slaven van de emotie.
Klimatologische ineenstorting begonnen, zegt de VN. Dus... vliegen, rijden, varen, oorlog, machientjes, BBQ of het leven ervan afhangt..
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Wereldpolitiek

Bericht door fred neerhoff »

De reactie van China op de provocatie van Pelosi vind ik juist rationeel.
Gerard R.
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:21

Re: Wereldpolitiek

Bericht door Gerard R. »

fred neerhoff schreef: zo 07 aug 2022, 17:45 De reactie van China op de provocatie van Pelosi vind ik juist rationeel.
Leg eens uit als je wilt.
Ik zou helemaal niets gedaan hebben zijnde Xi Jinping. Dat DOEN gaat vanzelf een keer.
Dat eiland hoort bij het Chinese vastelangd, dat ziet een kind.
Ja... formeel... :roll: dat snap ik wel weer... Oorlogje?..
Oooo... dat mensenras... :oops:
Klimatologische ineenstorting begonnen, zegt de VN. Dus... vliegen, rijden, varen, oorlog, machientjes, BBQ of het leven ervan afhangt..
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Wereldpolitiek

Bericht door fred neerhoff »

Het Westen zou eens afscheid moeten nemen van het superioriteits denken dat kolonialisme heet. Of dat nu Hong Kong of Taiwan betreft.

Verder leert de politieke realiteit dat wie met zich laat sollen ongevraagd overheerst wordt.
Gerard R.
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:21

Re: Wereldpolitiek

Bericht door Gerard R. »

De politieke realiteit leert dat als je tegen schenen gaat trappen, dat ze wel eens (soms dodelijk) terugtrappen.
Als dat niet gewenst is zou ik het even niet met de botte bijl doen.
Er zijn zoveel niet-destructieve methoden om dingen 'te bewegen' in een overspannen wereld.
Klimatologische ineenstorting begonnen, zegt de VN. Dus... vliegen, rijden, varen, oorlog, machientjes, BBQ of het leven ervan afhangt..
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Wereldpolitiek

Bericht door fred neerhoff »

Gerard R. schreef: vr 12 aug 2022, 00:05Er zijn zoveel niet-destructieve methoden om dingen 'te bewegen' in een overspannen wereld.
Je bedoelt het provocatieve bezoek aan Taiwan door de ego-tripper Nancy Pelosi?
Plaats reactie