Trump wint op alle fronten?

Plaats reactie
hagenaars

Trump wint op alle fronten?

Bericht door hagenaars »

Je zou het wel zeggen, inmiddels. In de democratische partij gaat de strijd tussen drie of vier kanslozers, de afzettingsprocedure is in zijn voordeel beslist en de economie bloeit en groeit. Hij, Trump stormt op de overwinning af...
Tenzij de Democraten nog tot bezinning komen en Bloomberg het opneemt tegen Trump.
Bloomberg is de enige die Trump zou kunnen verslaan, denk ik....

The Michael Bloomberg 2020 presidential campaign began when Michael Bloomberg, a businessman and former mayor of New York City, filed a statement of candidacy with the Federal Election Commission for the office of President of the United States as a member of the Democratic Party on November 21, 2019.[4] His principal campaign committee is called "Mike Bloomberg 2020, Inc."[5] The campaign officially launched on November 24, 2019.[6]Bron Wikipedia.
Gerard R.

Re: Trump wint op alle fronten?

Bericht door Gerard R. »

Het gaat niet zo best daar blijkbaar...
Het zou beter zijn de 'president' snel op te sluiten. Hij heeft b.v. de nucleaire codes...
En hij stuurt terroristen aan.

Ik heb vandaag een beetje het gevoel na 9/11.
Sikken Berend

Bericht door Sikken Berend »

Trump heeft het nu behoorlijk verknald. Hij heeft nu de bestormers van het Capitool veroordeeld. Die voelen zich nu door hem verraden.
hagenaars

Bericht door hagenaars »

Ja dat zag ik toen verkeerd. En natuurlijk hield ik geen rekening met de coronaramp...Ik blijf Biden overigens geen "knaller" vinden.
hagenaars

Bericht door hagenaars »

Ja, die bestormers wacht een zware straf ( en terecht).
Sikken Berend

Bericht door Sikken Berend »

hagenaars schreef:Ja dat zag ik toen verkeerd. En natuurlijk hield ik geen rekening met de coronaramp...Ik blijf Biden overigens geen "knaller" vinden.
De heer Biden vind ik ook niet echt sterk overkomen, en bovendien probeert hij geforceerd kwiek en jeugdig over te komen (bijvoorbeeld het trapje van het katheder oprennen), waardoor hij juist onderstreept dat hij al behoorlijk op leeftijd is. Maar Biden is wel een normaal persoon. En dat kan ik van Trump bepaald niet zeggen. Knettergek die vent.
Plaats reactie