"gewoon" bloot?

Plaats reactie
Samoht Epées

"gewoon" bloot?

Bericht door Samoht Epées »

Het absurde idee, dat de meeste kinderen problemen ondervinden met voor hen privé zichtbare fysieke veranderingen naar hun volwassenheid,
heeft er in dit pedagogische programma alle schijn van, dat die vunzige bedenkers deze ‘fraai’ verbale verpakking gebruiken om hun eigen ziekelijke behoeftes aan naakt en dat vooral in het aanzien van nog onschuldige kinderen te legaliseren. Alsof het bekijken van veel gezichten van hun leeftijdgenoten hen troost zal bieden, wanneer zij in hun eigen uiterlijk iets helemaal fout zien en daar veel last van ondervinden. Hersenloze cultuur en mores terroristen krijgen weer een alleen op kijkcijfers beluste zenders podium waar straks de pedo’s, weer een stapje verder, ons besef van oké en absoluut niet oké willen oprekken met ook zo’n voor onze bevolking opvoedkundig bedacht advies. Hoe doodziek zijn zulke tv makers en is onze samenleving in alles maar te slikken wat zulke volslagen gekken ons voorhouden?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: "gewoon" bloot?

Bericht door fred neerhoff »

Samoht Epées schreef: ma 22 mar 2021, 12:48 Hoe doodziek zijn zulke tv makers en is onze samenleving in alles maar te slikken wat zulke volslagen gekken ons voorhouden?
Haha, alweer die vooringenomenheid omtrent pedo’s. En dan nog wel als reactie op zo’n onschuldig Tv programma!
https://www.gids.tv/video/316584/gewoon ... uitzending

Van wie hebben we die zieke krampachtigheid jegens alles wat met seks en sekse van doen heeft, hier meer meegemaakt? Was het Thomas of…?
Samoht Epées

Re: "gewoon" bloot?

Bericht door Samoht Epées »

Monique,
wat vind jij van dit bezopen programma in mijn ogen? Heb je ook kinderen? Als ouder wil je dit soort info voor je kinderen toch niet? Er waren zelfs kinderen in dat bekijk programma, die het raar vonden.
Zal wel door heel vieze oude exhibitionistische mannetjes graag gezien worden. Enge gluurders die niet zwemmen maar wel graag in een zwembad uren zitten te kijken. Hahaha.
Monique

Re: "gewoon" bloot?

Bericht door Monique »

Gatver. Ik had er iets over gehoord. Wat voegt het toe dat naakt? Nee, ik zou absoluut niet willen dat mijn kinderen daar naar kijken en thuis lopen we ook niet naakt rond. Aandachttrekkerij om de attentiewaarde van een verder niet zo interressant programma op te hogen?
Samoht Epées

Re: "gewoon" bloot?

Bericht door Samoht Epées »

Monique schreef: ma 22 mar 2021, 15:53 Gatver. Ik had er iets over gehoord. Wat voegt het toe dat naakt? Nee, ik zou absoluut niet willen dat mijn kinderen daar naar kijken en thuis lopen we ook niet naakt rond. Aandachttrekkerij om de attentiewaarde van een verder niet zo interressant programma op te hogen?
Ik hoor niet anders dan afkeurende reacties van de ouders met kroost van die getoonde leeftijd. Er bestaan gewone en normale taboes, die alleen door zeer bedenkelijke lieden met rare dubbele bodems worden aangevallen. Die geesten welke zo'n programma dan nog verdedigen doen dat in hun projectie met het hen welgevallig gestelde doel, welk helemaal niets met opvoeding te maken heeft.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: "gewoon" bloot?

Bericht door fred neerhoff »

fred neerhoff schreef: ma 22 mar 2021, 14:05Van wie hebben we die zieke krampachtigheid jegens alles wat met seks en sekse van doen heeft, hier meer meegemaakt? Was het Thomas of…?
Okay, mijn al lang bestaande vermoeden wordt dus bevestigd.
Samoht Epées

Re: "gewoon" bloot?

Bericht door Samoht Epées »

Monique,
zijn jouw kids ook van die leeftijd? Hebben zij die uitzending gezien en zo ja, wat was dan hun commentaar?
Monique

Re: "gewoon" bloot?

Bericht door Monique »

Nee. Ze zijn al 16 plus en kijk er niet naar voor zover ik weet. Ik zal ze eens vragen war zij ervan vinden.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: "gewoon" bloot?

Bericht door fred neerhoff »

Vrijdenken is iets anders dan seksistische, racistische en reactionaire vuilspuiterij.

En ontoelaatbaar laf indien anonieme provocateurs zulke troep hier op deze site dumpen.
Plaats reactie