corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Monique

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door Monique »

Herhaling van zetten. Kunt u mij zeggen met wie ik wel zaken kan doen om recht te zetten dat er een vrijdenker monddood is gemaakt? Met u kom ik helaas niet veel verder.
Intussen heeft dit niets meer met inhoud te maken...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door fred neerhoff »

Monique schreef:Intussen heeft dit niets meer met inhoud te maken...
We zijn het eens.
Monique

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door Monique »

@Neerhoff, probeert u eerst eens mij fatsoenlijk met u aan te spreken zoals ik dat ook u doe.
U weet immers niets van mij dan alleen maar aannames. Alles doorlezend kan niemand de conclusie ontgaan dat u Degens in zijn vrije mening ontmoedigt waar u maar kan. U zette de toon tegen hem persoonlijk waardoor Degens zijn degens tegen u trok. U doet nu wel erg onnozel om hem alleen de schuld te geven van het wapengekletter. Ik wed dat de heer Hagenaars als humanist het niet eens is met zijn ban. Dat ondanks Degens ook hem niet spaarde wanneer hij door Hagenaars niet voor vol aangezien werd. Voortdurende discussie frustrerende oneliners waren het handelsmerk tegen Degens van u beiden. Maar altijd reageerde Degens pas op uw uitlokkingen.
Daarom is onze conclusie dat Degens met zijn vermogen van het ware vrije woord op dit misleidende forum een ban moest krijgen. Bakker mocht/moest van Neerhoff de trekker overhalen. Gaat u dat nu ook met mij doen omdat ik namens mijn vriendinnen mij verzette tegen dit hypocriete vrijdenkersforum beleid ?Wij weten iig nu, waar dit forum niet voor staat! Vrijdenken zonder beplakt te worden met verstikkende klein burgerlijke etiketjes! Bah!
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door fred neerhoff »

Okay dan, we blijven het oneens.

Maar als ik jou was zou ik wel een beetje netjes blijven juffrouw Ooievaar, en niet dit Forum verder proberen te bekladden met onbeleefde, en aantoonbaar onjuiste insinuaties.
Monique

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door Monique »

https://nos.nl/artikel/2330667-vs-onder ... braak.html

Bravo Wilfred Degens namens mij en mijn collegae vriendinnen.
U bent voor ons een onversneden vrijdenker met duidelijk een scherp analytisch vermogen.
Het blijft heel jammer dat de kracht van dit forum uw vrije woord niet kan dragen. Het tegendeel! Ondanks uw goede argumenten in dit topic bent u geschorst.
Hoeveel lezers en fans zullen dit betreuren?
Wij denken dat heimelijke belangen van verscholen belanghebbenden uw deelname op dit forum niet meer op prijs stellen. Dat is omdat het werkelijk
onbegrensd vrijdenken - en dat publiekelijk delen - zelfs in Nederland niet kan. Je mag hier schrijven, zolang je binnen de lijntjes blijft van de haantjes.
Lekker 'vrij' is dat. Ja, alleen voor de onwetenden!
Monique

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door Monique »

:?
Laatst gewijzigd door Monique op vr 17 apr 2020, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door fred neerhoff »

Stam onderzoek naar het corona virus heeft aangetoond dat het virus niet door menselijke manipulatie is ontstaan, maar door natuurlijke oorzaken.

Ik citeer uit een overzichtsstudie in naturemedicine van 17 maart 2020 "Our analyses clearly show that SARS-CoV-2 is not a laboratory construct or a purposefully manipulated virus." Bron: https://www.nature.com/articles/s41591-020-0820-9
Monique

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door Monique »

Voortschrijdend inzicht uit een wetenschappelijke studie. Waardevolle aanvulling. Als die wetenschappers dat hebben onderzocht zal het zo zijn. Voor mij echter tegelijkertijd het 'bewijs' dat de beginvraag van dit item geen rare vraag was die gelijk afgedaan kon worden maar juist een hele relevante vraag/uitgangspunt.
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door hagenaars »

Stel, er komt iemand binnen bij de dierenarts met een zieke poes. Het is dan onlogisch en absurd te denken aan een wapen of moedwil, dus nee, de beginstelling was uit de lucht gegrepen...
Monique

Re: corona een uit de hand gelopen Chinees wapen?

Bericht door Monique »

Goeieavond meneer Hagenaars,
Als ik met een zieke kat bij de dierenarts kom, ga ik er vanuit dat die man/vrouw wat verder denkt dan zijn/haar neus lang is. U toch ook? De dierenarts kan bijvoorbeeld denken: misschien is het dier vergiftigd en het is mijn taak als arts dat te onderzoeken zodat ik poes weer beter kan maken. Of: misschien heeft poes iets verkeerds gegeten.
Onlogisch, absurd en uit de lucht gegrepen van deze dierenarts????

Ik ben het niet met u eens en vind u soms een beetje naief.
Eerder stelde u, refererend naar 1961, dat een bacteriologisch wapen altijd nutteloos is omdat het eenieder treft.
Weleens van regeringen gehoord die het niet zo nauw nemen met de mensenrechten van al hun burgers?

De stelling waarmee deze discussie begon, mag er juist zijn en prikkelt. Dat in tegenstelling tot tot bijvoorbeeld het topic 'De Coronaviruscrisis'. Maar drie reacties op iets dat het gesprek van de dag is.......
Gesloten