Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

hagenaars

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door hagenaars »

En wat vind je van deze: "In deze draad gaat het niet om jouw mening, maar over je gedrag. En dat moet niet zotter worden, dat is al veel te zot voor woorden."
Ik ben ook al uitgemaakt voor een hoop stront...Lijkt mij wel aanleiding voor een ban, toch? En hoe vind je deze: "de koran is bezopen. Je negeert keiharde feiten. Mijn geduld is ook op met je. Je bent een drol, en drollen spoel je door. Je hoort thuis in het riool."
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:En wat vind je van deze: "In deze draad gaat het niet om jouw mening, maar over je gedrag. En dat moet niet zotter worden, dat is al veel te zot voor woorden."
Ik ben ook al uitgemaakt voor een hoop stront...Lijkt mij wel aanleiding voor een ban, toch? En hoe vind je deze: "de koran is bezopen. Je negeert keiharde feiten. Mijn geduld is ook op met je. Je bent een drol, en drollen spoel je door. Je hoort thuis in het riool."
Je maakte mij al vrij snel uit voor onnozel, maar zonder ook maar iets te weerleggen met onderbouwing. Jij begon met schelden, ik heb lang mezelf rustig gehouden, op een gegeven moment ga ik je een drol noemen ja. Je gedrag kan ik niet positief omschrijven.

viewtopic.php?f=6&t=659&p=10256&hilit=onnozel#p10256

op 21 juni begon je daar al mee.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door FleetwoodMacho »

Hagenaars doet mij denken aan een in de forumwereld zeer bekende hagenees: een zekere W.H. wonende op de Laan van P.

Al bijna 20 jaar is dit creatuur te vinden in de politieke forumwereld, met in zijn kielzog een spoor van 'failliete' fora.

Ronduit gehaat vanwege zijn cultuur-relativisme, moslim- en negerliefde en het verspreiden van politiek correcte overheids-propaganda. Door mij ooit betiteld als beschermheer van boeman, berber en bosjesneger. Wat opvalt bij deze forumgek is het gebruik van talloze alter-ego's: inmiddels wordt de 500 wel overschreden.

Voor zover ik weet al enige tijd niet meer te vinden op een echt forum (vnl. wegens gebrek daaraan), doch wel actief in de reactie- sectie van 'De Dagelijkse Standaard'.

Een leuke zet van Tree Fhinker, de suggestie voor een 'Hagenaars-vrij' gedeelte. Jammer dat hij hier niet meer actief is.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door hagenaars »

onbegrijpelijk, …
Wat is dat in godsnaam, 'de forumwereld' ?
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door FleetwoodMacho »

hagenaars schreef:onbegrijpelijk, …
Wat is dat in godsnaam, 'de forumwereld' ?
Voor dwaallichten uiteraard een nogal exotisch begrip. Laat je fantasie er eens op los, Haagje, wat zou het kunnen betekenen?
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door hagenaars »

dank
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:dank
Lex Hagenaars, het staat nu wel vast dat een zinnige discussie met jou nagenoeg onmogelijk is. Als je nog aan dit Forum wil deel blijven deelnemen dan verzoek ik je dringend om ook andere deelnemers ruimte te geven.
hagenaars

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door hagenaars »

Ach David, waarom niet? Ik geloof echter niet een 'dwaallicht' te zijn, als een van de oprichters en sponsors van dit forum plaats ik af en toe graag een berichtje. Ik kan een onheuse bejegening wel incasseren, maar zelf ben ik niet zo van ongezellig discours.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door FleetwoodMacho »

hagenaars schreef:Ach David, waarom niet? Ik geloof echter niet een 'dwaallicht' te zijn, als een van de oprichters en sponsors van dit forum plaats ik af en toe graag een berichtje. Ik kan een onheuse bejegening wel incasseren, maar zelf ben ik niet zo van ongezellig discours.
Waaruit mag die sponsoring dan wel bestaan, Hagenaars, betaal je mee aan de hosting?
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door hagenaars »

U stelt een vraag die ik niet kan beantwoorden omdat ik niet weet wat 'hosting' is. Tot nu toe hebben de oprichters gezamenlijk alle kosten betaald. Wij zullen dat zeker blijven doen.
Plaats reactie