Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door Tree Fhinker »

Het zou wellicht een goed idee zijn een Hagenaars vrij gedeelte te maken op dit forum. Hagenaars is zo overdreven pregnant aanwezig, overal en altijd dat het vervelend is, erg vervelend. En vaak is de aanwezigheid niet positief.
hagenaars

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door hagenaars »

U gaat daar niet over. U wilt een deelnemer aan dit forum de mond snoeren? Ik raad u aan lid te worden van De Vrije Gedachte. Echt een club voor iemand als u...
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:U gaat daar niet over. U wilt een deelnemer aan dit forum de mond snoeren? Ik raad u aan lid te worden van De Vrije Gedachte. Echt een club voor iemand als u...
Welk clubje is jouw clubje dan? List en bedrog? Kneuter en kleuter?

Overal zit jij met je neus tussen hier, en menige discussie verziek je met je gelieg, gehuichel, je gedraai en je kleutergedrag. Het zou een verademing zijn voor dit forum om niet steeds overal jouw ge-etter tegen te komen.

Op dit forum kom ik regelmatig klachten tegen over jouw gedrag. Geen wonder dat er geen hond is.
hagenaars

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door hagenaars »

Als u iemand beschuldigt dan graag concreet en niet in algemene termen. Snapt u dat?
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Als u iemand beschuldigt dan graag concreet en niet in algemene termen. Snapt u dat?
Heb ik al zoveel gedaan, maar je doet alsof je van niks weet. Huichelaars
hagenaars

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door hagenaars »

Als u een opinie geeft, dan zal ik daarop reageren, als het onderwerp mij interesseert. Dat heb ik bv. met uw idee voor het verbod van de koran gedaan.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Als u een opinie geeft, dan zal ik daarop reageren, als het onderwerp mij interesseert. Dat heb ik bv. met uw idee voor het verbod van de koran gedaan.
Je negeert het al vele weken. Je draait, liegt en bedriegt. Je bent echt een pest voor dit forum naar mijn idee.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door fred neerhoff »

Tree Fhinker schreef:Je bent echt een pest voor dit forum naar mijn idee.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens: juist door het gedraai van Hagenaars word je gedwongen zelf scherp te blijven.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door Tree Fhinker »

fred neerhoff schreef:
Tree Fhinker schreef:Je bent echt een pest voor dit forum naar mijn idee.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens: juist door het gedraai van Hagenaars word je gedwongen zelf scherp te blijven.
Nee, Hagenaars is een reden dat men het Forum gaat weren. Even is het vol te houden, maar het aanhoudende kleutergedrag van hem verziekt elke discussie, omdat het telkens verzeild in een zeer verstikkende sfeer. Alsof er elke keer een kleuter doorheen zit te jengelen die je elke keer van alles moet uitleggen. En dat maakt het tot een zeer onaantrekkelijk forum voor velen.

Want waarom blijft er hier niemand? Waarom zie je telkenmale hetzelfde? Waarom zie je keer op dat men met Hagenaars "in de clinch" ligt?
hagenaars

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door hagenaars »

Het is de bedoeling op een forum met elkaar in de clinch te liggen. Het verbieden van de koran is bezopen, te gek voor woorden.

U moet uw teksten even nalopen, ze zitten vol met fouten, slordig.
Plaats reactie