Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door fred neerhoff »

Tree Fhinker schreef:Nee, Hagenaars is een reden dat men het Forum gaat weren. Even is het vol te houden, maar het aanhoudende kleutergedrag van hem verziekt elke discussie, omdat het telkens verzeild in een zeer verstikkende sfeer. Alsof er elke keer een kleuter doorheen zit te jengelen die je elke keer van alles moet uitleggen. En dat maakt het tot een zeer onaantrekkelijk forum voor velen.
Want waarom blijft er hier niemand? Waarom zie je telkenmale hetzelfde? Waarom zie je keer op dat men met Hagenaars "in de clinch" ligt?
Ik denk toch dat dit niet voor iedereen geldt. Maar ik begrijp jouw kritiek natuurlijk maar al te goed. Ik heb die kritiek ook al veel vaker gehoord. Ook van mensen die dit Forum juist om de door jouw genoemde reden mijden.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door Tree Fhinker »

fred neerhoff schreef:
Tree Fhinker schreef:Nee, Hagenaars is een reden dat men het Forum gaat weren. Even is het vol te houden, maar het aanhoudende kleutergedrag van hem verziekt elke discussie, omdat het telkens verzeild in een zeer verstikkende sfeer. Alsof er elke keer een kleuter doorheen zit te jengelen die je elke keer van alles moet uitleggen. En dat maakt het tot een zeer onaantrekkelijk forum voor velen.
Want waarom blijft er hier niemand? Waarom zie je telkenmale hetzelfde? Waarom zie je keer op dat men met Hagenaars "in de clinch" ligt?
Ik denk toch dat dit niet voor iedereen geldt. Maar ik begrijp jouw kritiek natuurlijk maar al te goed. Ik heb die kritiek ook al veel vaker gehoord. Ook van mensen die dit Forum juist om de door jouw genoemde reden mijden.
"Put the dog on a leash". Want tenzij dit forum bedoeld is om Hagenaars een uitlaatklep te geven is er volgens mij weinig reden om dit zo door te laten gaan. Het verziekt elke discussie, jaagt mensen weg en geeft het forum een zeer slechte naam. Hagenaars lijkt geen waarde toe te voegen, eerder het tegenovergestelde.

Het is mijn zaak niet, maar het valt me wel erg op.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door Tree Fhinker »

Kijk voor de gein eens bij de subfora, praktisch overal is de laatste reactie van Hagenaars. Omdat hij zulke sterke argumenten heeft dat iedereen afhaakt? Nee, als je gaat inlezen in de topics zie je continu hetzelfde. Hagenaars en z'n methodiek verzieken elke discussie. Mensen worden het zat en gaan weg, komen niet terug. Zonde, doodzonde.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door Tree Fhinker »

Ik ga bijna denken dat Hagenaars een troll account is van iemand die de echte Hagenaars een slechte naam wil geven.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Het is de bedoeling op een forum met elkaar in de clinch te liggen. Het verbieden van de koran is bezopen, te gek voor woorden.

U moet uw teksten even nalopen, ze zitten vol met fouten, slordig.
Wil je je even stilhouden! Ik praat hier OVER jou, niet MET jou!
hagenaars

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door hagenaars »

Het moet niet veel zotter worden...
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Het moet niet veel zotter worden...
In deze draad gaat het niet om jouw mening, maar over je gedrag. En dat moet niet zotter worden,
dat is al veel te zot voor woorden.
hagenaars

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door hagenaars »

U kunt barsten!
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door Tree Fhinker »

Ik denk dat ik het voor gezien hou. Dit leek een interessant forum, maar het is de speeltuin van Hagenaars blijkbaar.

Ik ben weg.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Suggestie. Een Hagenaars vrij gedeelte!

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:U kunt barsten!
Oppassen Lex of je krijgt een ban!
Plaats reactie