Het grote Islam dilemma.

Cardo58
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 01 mar 2020, 23:09

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door Cardo58 »

moet u niet de sterke bedreiging voor onze leefwijze noemen die ook uitgaat van de islam
Nee, dat moet ik niet nee, want wat de een als door de media ingebeelde bedreiging ziet, is het voor een ander, die misschien wat meer open staat voor zijn medemens, helemaal geen bedreiging !

Dat zij 'aanslagen' plegen, ach, is dat niet wederzijds ?
Alleen de massa manipulatie in dit land is heel goed in staat om de daden van een ander onder een loep te leggen en de eigen misdaden onder het kleed te vegen' ....
Een kwestie van feitenkennis. Die je niet bij Wakker Nederland of RTL, SBS of whatever zult opdoen.

De overige beschuldigingen ga ik niet eens op in, want dit duidt alweer op een vooringenomenheid die ieder gesprek in de weg staat vrees ik.
Wie écht iets weet van de Islam en niet alleen anderen na praat weetdat er niets van klopt, of net zo veel als wat wij zelf ook doen. Dus "De pot verwijt de ketel" zal ik maar zegen ... :(

Nou, wees een vent en noem die auteurs maar wel, dan weten we in ieder geval uit welke hoek de wind waait ...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door fred neerhoff »

Misschien hebben jullie hier wat aan https://www.civismundi.nl/index.php?p=artikel&aid=5619
Cardo58
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 01 mar 2020, 23:09

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door Cardo58 »

fred neerhoff schreef:Misschien hebben jullie hier wat aan https://www.civismundi.nl/index.php?p=artikel&aid=5619
NEE ! Daar heb ik niks aan !

Een artikel dat al direct belerend begint met mij 'inzicht te bieden in het Islamitisch terrorisme' ...?
Laat me niet lachen !

Dat je de naïviteit kunt bezitten om anderen eens te vertellen hoe het zit..., daarmee toon je juist aan hoe weinig je er zelf van begrijpt !

Ik weet niet wat ik hier van moet denken, of dit nu een belediging is of een demonstratie van onvermogen.

Je eigen artikel promoten op een manier dat het objectief lijkt te zijn geschreven, nee sorry, ik houd hier mijn mond.
Dit is zinloos. Als dit het niveau is van mensen die zich 'Vrijdenker' noemen ....
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door fred neerhoff »

Man stel je niet zo aan. Geef liever inhoudelijk commentaar.
Cardo58
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 01 mar 2020, 23:09

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door Cardo58 »

Nee,

Gooi mijn account maar weg.

Wie met dergelijke vooringenomen standpunten over de Islam rond loopt is dus geen vrijdenker.
Ik hoor niet in dit forum.

Aju !
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door hagenaars »

Dat vind ik nou echt jammer, elke mening telt. U kunt beter schrijven in plaats van weglopen. :cry: :cry:
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door David Bakker »

Cardo58 schreef:.

NEE ! Daar heb ik niks aan !

Een artikel dat al direct belerend begint met mij 'inzicht te bieden in het Islamitisch terrorisme' ...?
Laat me niet lachen !
Wel goed lezen. Er staat letterlijk: "In dit artikel trachten we inzicht te krijgen in de wortels van het huidige islamitische terrorisme."
Plaats reactie