Waarom viert hypocrisie hoogtij in Nederland?

Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Waarom viert hypocrisie hoogtij in Nederland?

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:schelden?
Nee, een vaststelling
hagenaars

Re: Waarom viert hypocrisie hoogtij in Nederland?

Bericht door hagenaars »

Uw vermogen om iets objectief vast te stellen is een beetje typisch ontwikkeld, dat komt waarschijnlijk door uw dogmatiek.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Waarom viert hypocrisie hoogtij in Nederland?

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Jij bakken zijn hier en elders verboden.
O? Wacht even. Hier even jouw woorden uit een ander topic,
hagenaars schreef:De vrijdenkers pleiten altijd voor het vrije woord. Woorden zijn nooit een bedreiging. .
En nu roep je
hagenaars schreef:Jij bakken zijn hier en elders verboden.
Bij deze ben je officeel hypocriet. Je reacties hebben geen waarde. Je zegt voor het 1 te strijden, maar doet het tegenovergestelde. Net hoe het JOU uit komt.
Laatst gewijzigd door Tree Fhinker op zo 26 jun 2016, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Waarom viert hypocrisie hoogtij in Nederland?

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Uw vermogen om iets objectief vast te stellen is een beetje typisch ontwikkeld, dat komt waarschijnlijk door uw dogmatiek.
Ik denk dat jouw objectiviteit nu zwart op wit is ontkracht, dus ik denk dat het probleem echt bij jou ligt.
hagenaars

Re: Waarom viert hypocrisie hoogtij in Nederland?

Bericht door hagenaars »

U kunt het denken beter achterwege laten. "Officieel schijnheilig", hebt ze wel allemaal op een rij?
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Waarom viert hypocrisie hoogtij in Nederland?

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:U kunt het denken beter achterwege laten.
Klopt, je bent officieel zwart op wit hypocriet, denken is dan niet relevant. Ik moet me dus herstellen. Ik denk niet dat je hypocriet bent, je bent hypocriet hagenaars.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Waarom viert hypocrisie hoogtij in Nederland?

Bericht door fred neerhoff »

Tree Fhinker schreef:Toeval is een term die duidt op gebrek aan kennis.
Dat is nog maar de vraag! Daarbij verwijs ik nogmaals naar de Einstein-Bohr controverse. Het is zelfs nog maar de vraag of er een objectieve werkelijkheid bestaat. Ziedaar het wetenschappelijke gat waarin religie's met graagte springen!
hagenaars

Re: Waarom viert hypocrisie hoogtij in Nederland?

Bericht door hagenaars »

Als je in de badkamer uitglijdt en met je achthoofd op de vloertegels valt dan weet je weer, er is een objectieve werkelijkheid...Vgl.www.moorsmagazine.com/boeken/themersonpolatuo https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q= ... 8174,d.ZGg
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Waarom viert hypocrisie hoogtij in Nederland?

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Als je in de badkamer uitglijdt en met je achthoofd op de vloertegels valt dan weet je weer, er is een objectieve werkelijkheid...Vgl.www.moorsmagazine.com/boeken/themersonpolatuo https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q= ... 8174,d.ZGg
Maar jij bent hier degene die op zn achterhoofd is gevallen, meermaals waarschijnlijk, je hebt al menige uitglijder gemaakt. Verder ben je totaal onwaardig om nog serieus te nemen inmiddels.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Waarom viert hypocrisie hoogtij in Nederland?

Bericht door Tree Fhinker »

fred neerhoff schreef:
Tree Fhinker schreef:Toeval is een term die duidt op gebrek aan kennis.
Dat is nog maar de vraag! Daarbij verwijs ik nogmaals naar de Einstein-Bohr controverse. Het is zelfs nog maar de vraag of er een objectieve werkelijkheid bestaat. Ziedaar het wetenschappelijke gat waarin religie's met graagte springen!
Maar je kunt wel nastreven zo objectief mogelijk te zijn.
Plaats reactie