Entertainment, kortweg: vermaak...

hagenaars

Entertainment, kortweg: vermaak...

Bericht door hagenaars »

Ik heb het niet zo op de agent provocateur Jan Roos. Onder het hoofdstuk entertainment, kortweg vermaak, een kort bericht dat eigenlijk niet in de krant thuishoort...En dat al helemaal niet over vermaak handelt.

Jan Roos is woest op het ziekenhuis in Alkmaar. De Alkmaarse Noordwest Ziekenhuisgroep heeft namelijk zijn moeder geopereerd, maar dat is niet goed gegaan.


Zijn moeder is geopereerd, omdat er een zenuw klem zat in haar rug waardoor ze last had van haar linkerbeen. De vrouw twijfelde nog, omdat ze bang was dat ze "te gammel" voor de operatie was. Maar de operatie ging door en duurde uiteindelijk twee uur langer dan verwacht, omdat de arts een zenuw aantikte in het rechterbeen.

Door deze fout is de moeder van de journalist blijvend invalide geworden, zo schrijft hij op Twitter. "Ze kan niet meer werken, zwemmen, fietsen en lopen gaan erg moeilijk. Klote. Vervelend. En vooral heel zielig voor haar."

Volgens Roos heeft de arts toegegeven een fout gemaakt te hebben, maar heeft de juridische afdeling van het ziekenhuis gezegd dat er geen schadevergoeding betaald wordt en is hem verboden zich met het hele voorval te bemoeien. Zijn moeder zou zelfs bedreigd zijn.

Het ziekenhuis heeft in een reactie op Twitter laten weten: "We hebben je berichten gelezen. Kunnen online dit gesprek niet met je voeren in verband met privacy. Er is een verschil van inzicht tussen het ziekenhuis en (de advocaat van) uw moeder. Haar advocaat kan contact met ons of onze verzekeraar opnemen."

Vooral deze tweet vind ik storend. "

Jan Roos ‎‎@LavieJanRoos


Natuurlijk is er een verschil van inzicht, @noordwestzh. Mijn moeder invalide. Kan haar huis nu verkopen. En jullie dreigen met advocaten.

12:40 - 10 mei 2016 "
Plaats reactie