Wat mag dat nou kosten, een mens.

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ja, het valt niet mee, bij de les blijven. De vraag is "Wat mag dat nou kosten, een mens."
Goed dan. :roll:
Antwoord in 2 woorden op die vraag?
Belachelijke vraag! :!:
Wat interessanter gezegd: nobiles et sapientes extraterrestrial homunculus.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

"Wat mag schone lucht kosten?" vind ik een relevantere vraag tegenwoordig dan wat een mens nou kosten mag. :roll:
Wanneer we in ons land overal schone lucht konden ademen zou de zorg onvoorstelbaar veel minder kosten.
Al het gif wat wij via onze longen in ons bloed moeten incasseren zie ik als een groter verwaarloosd probleem dan wat de topic vraag in de ruimte stelt.
hagenaars

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door hagenaars »

Ander onderwerp.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ander onderwerp.
Goed zo hagenaars, maar minder dom! Want met uw vraag was ik wanneer u lezen kan meer dan duidelijk klaar! U nog niet?
Hoelang brengt u gemiddeld op het toilet door? :lol:
hagenaars

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door hagenaars »

Wellicht hebben andere bezoekers nog wel een opmerking? Het blijft een interessante kwestie, hoeveel mag een mens kosten.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Wellicht hebben andere bezoekers nog wel een opmerking? Het blijft een interessante kwestie, hoeveel mag een mens kosten.
Blijkbaar niet! Probeer die vraag eens op de markt! Ouwe hoeren lopen er genoeg rond in dit land die overal wel een antwoord op weten. Al is de vraag nog zo in de ruimte geschoten.
hagenaars

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door hagenaars »

Ik denk hier heel anders over, de vraag is hoogst actueel en zal dat ook blijven. Verzekeraars willen hun kosten verlagen en dat botst met hun ruime doelstelling.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ik denk hier heel anders over, de vraag is hoogst actueel en zal dat ook blijven. Verzekeraars willen hun kosten verlagen en dat botst met hun ruime doelstelling.
Ja, uw topicvraag in de ruimte is ook niet voor verzekeraars zomaar even te beantwoorden.
Zij zullen net als ik dit een domme vraag vinden. Want wanneer die te beantwoorden was zou er geen enkele ruimte meer bestaan voor ieder individueel geval. En daar ligt de onzekerheid en onmogelijkheid om die vraag te beantwoorden.
Ethiek en economisch verantwoordelijkheid vallen niet in een totaal bedrag te berekenen. Probeer dat nu eens te begrijpen, beste hagenaars.
Er zijn producten in de handel die roest uitstekend oplossen. Mogelijk ook roest in de hersenen? U mag het ontdekken. En uw forum zal daar dan wel mee varen.
hagenaars

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door hagenaars »

Verzekeraars houden zich meestal niet met individuele gevallen bezig. Dat doen de ziekenhuizen en de artsen.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Verzekeraars houden zich meestal niet met individuele gevallen bezig. Dat doen de ziekenhuizen en de artsen.
Goed zo hagenaars en vandaag is het tot 24.00 uur zaterdag de 1 ste augustus.
Maar hij blijft zichzelf te kak zetten.
Of vul anders zelf eens je vraag in de ruimte in!
Plaats reactie