Wat mag dat nou kosten, een mens.

hagenaars

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door hagenaars »

Het diploma ouwenelen hebt u binnen, nu doorleren voor kletsmajoor.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Het diploma ouwenelen hebt u binnen, nu doorleren voor kletsmajoor.
Heb ik ook al :!: U kent mij niet :!: Ik ben zelfs al bevorderd tot kletsadmiraal. Gaaf he?
Mensen, lees hoe de oprichter en hoogste woordvoerder van dit forum met uw vrijdenken zou omgaan wanneer u uw mening de vrij loop zou laten. Slechts een ding pleit voor zijn beleid op dit forum. Hij heeft mij desondanks nog steeds niet geband.
Hagenaars, stop met je uitlokken en je haalt dan misschien nog eens je doelstelling van fatsoenlijk met elkaar van gedachten en ideeën wisselen en discussiëren. Eens worden met elkaar hoeft voor mij niet. Maar iedereen zijn eigen denken laten verkondigen mag juist hier niet leiden tot discriminerend gedrag van de ingebeelde alles beter wetende, lijkt mij. Noch van de gevestigde orde als zaligmakend uitgangspunt.
Een weerwoord op uw kaatsen wordt door u als ouwenelen gezien. Hoe zielig is dat wanneer u dat nog steeds niet van uzelf ziet.
In mijn secondair verweer zit minstens nog enige tekst welke u wel altijd blijkt te lezen. U vervalt in goedkope nietszeggende clichés t.g.v. uw verbale onvermogen?. :ugeek:
hagenaars

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door hagenaars »

Zullen we teruggaan naar het onderwerp. Hoeveel is een mensenleven waard?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Zullen we teruggaan naar het onderwerp. Hoeveel is een mensenleven waard?
Wat het aantal deelnemers aan dit topic u en mij al genoeg laten zien...
Misschien uw vraag anders stellen?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

Wat mag een lezing van de mens hagenaars in deze tijd het onderwijs nog kosten? :lol:
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

TPer, ik dank u hartelijk voor uw 'overgave zonder woorden' van uw pootloze hersenspinsel i.z. uw rare topic.
Progress waargenomen moeten we koesteren. Bravo brave burger des hagenaars :!:
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

Wat mij zo in deze vraag tegenstaat is, hoe onethisch het antwoord tegenwoordig zou zijn.
Alleen al het feit dat in onze zorg zoals hoe die 20 jaar geleden nog wás zo'n vraag komt bovendrijven waarbij de kassa het laatste en beslissende woord mag en zal spreken is toch moreel onverteerbaar?
Wanneer je ergens gewond langs de weg ligt worden kosten noch moeite gespaard om je leven te redden.
De maatstaven van de oppermachtige verzekeraars zijn niet aan een moraal gebonden.
Witte boordencriminelen hebben zich overal waar gewerkt en geld geteld wordt diep genesteld. Op de voet gevolgd door de misbruikers van onze goede voorzieningen van weleer.
hagenaars

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door hagenaars »

Wij willen geen halfdode mensen langs de snelweg, daarom komt de ambulance. Bent u niet verzekerd dan krijgt het ziekenhuis de rekening niet betaald. Ziekenhuizen worden in het algemeen belang gebudgetteerd. Edith Schippers is een kanjer, ze heeft het budget van haar departement voor het eerst sinds mensenheugenis op orde.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Wij willen geen halfdode mensen langs de snelweg, daarom komt de ambulance. Bent u niet verzekerd dan krijgt het ziekenhuis de rekening niet betaald. Ziekenhuizen worden in het algemeen belang gebudgetteerd. Edith Schippers is een kanjer, ze heeft het budget van haar departement voor het eerst sinds mensenheugenis op orde.
Uw antwoord snijdt weer geen hout! Open deuren zijn geen tekstvulling i.z. het onderwerp.
hagenaars

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door hagenaars »

Wat bedoelt u met tekstvulling? En welke gemeenplaats trof u aan? Als u dat nu opschrijft dan zal ik daar weer op reageren, want het blijft een nuttige vraag: wat mag dat nou kosten, een mens?
Plaats reactie