Wat mag dat nou kosten, een mens.

hagenaars

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door hagenaars »

Ik heb u er eerder op gewezen dat er weinig liberaal aan u is. Het beste zou zijn dat u een mooi boek over die staatsleer kocht. Dat las en dan een kritiek op die staatsleer leverde. Ga ook even langs bij http://www.liberales.be/
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ik heb u er eerder op gewezen dat er weinig liberaal aan u is. Het beste zou zijn dat u een mooi boek over die staatsleer kocht. Dat las en dan een kritiek op die staatsleer leverde. Ga ook even langs bij http://www.liberales.be/
U zou het beste eens aan uw directe omgeving moeten vragen hoe walgelijk en onmogelijk u in de directe omgang bent en moet zijn.
Probeer eens een heerlijke droomvrouw en ga daarmee eerst een leven leiden, los van al uw enge conventies en vrouwenblaadjes vooroordelen over mij en de wereld die uw dirigerend gezever kots zat is.
hagenaars

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door hagenaars »

Het onderwerp is: Wat mag het nou kosten, een mens. En dus niet uw geëmmer.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Het onderwerp is: Wat mag het 'nou' kosten, een mens. En dus niet uw geëmmer.
Dit onderwerp ontsproten uit uw geest brengt mij ongewild voortdurend naar de vraag, "Wat is er aan de hand met iemand die zo'n vraag in de ruimte stelt. Onbegrijpelijk dat vanuit uw verleden met uw strepen en sterren niet kan bedenken dat hier geen standaard antwoord op te geven is :!: "
Valt in dezelfde categorie nono vragen als bijvoorbeeld: Hoeveel seks mag nou een mens hebben, of hoeveel ontlasting mag een mens nou produceren, of hoeveel voedsel mag nou een mens gebruiken, etc. etc.
Mogelijk een theekrans vraagje van humanisten bij elkaar?
Neem een paar Remy Martin cognacjes en zwem wat kilometertjes langs onze kust om uw geest tot rust te brengen over wat een mens nou mag kosten!
hagenaars

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door hagenaars »

Uw voorbeelden treffen doel, het zijn in een bepaalde context zeker zinnige vragen. Zo ook die van de kosten om iemand op de been te houden na b.v. een ongeval of coma zuipen... Wel eens van de Eed van Hippocrates gehoord? Deze is een modern dilemma...
U bent wel hoffelijk, is dat een pose?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef: U bent wel hoffelijk, is dat een pose?
Ja, dank u voor uw compliment en herkenning dat die Remy Martin niet de slechtste cognac in zijn soort is.
De enige gek die op dit topic nog reageert is omdat ik u met een verbale shocktherapie hopelijk tot enig inzicht kan krijgen in uw reacties op het forum voor vrijdenkers.
Cheers!
hagenaars

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door hagenaars »

Geen commentaar, u bent onmogelijk. Een trol.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Geen commentaar, u bent onmogelijk. Een trol.
Nee meneer hagenaars, ik wil wel met u netjes discussiëren, maar u niet met mij zonder minzaam op mij te reageren. U kaatst keer op keer en ik sla u niet welgevallig terug. Dat is wat hier zo negatief speelt.
Wat mag dan VOLGENS u een mens 'nou' kosten?
U vraagt met uw topic maar geeft geen eigen mening? Mogelijk dat daarom ook niemand hierin mee wil denken?
Zoek nu ook eens op hoe we begonnen zijn eind mei. Lees uw uitdagende neerbuigendheid. Raar toch he, dat u anderen op die manier krijgt zoals u mij gekregen hebt.
Echter ik kan heel soepel terugschakelen op sans rancune. Dat heeft weer met mijn EQ te maken. U ook?
hagenaars

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door hagenaars »

Ach man, houdt toch op. Het gaat hier om een ethische kwestie, wat hebben we met elkaar voor de kosten gezondheidszorg over. Een actuele en relevante vraag.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Wat mag dat nou kosten, een mens.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ach man, houdt toch op. Het gaat hier om een ethische kwestie, wat hebben we met elkaar voor de kosten gezondheidszorg over. Een actuele en relevante vraag.
Jah, daar gaat het over. Geeft u dan zelf eens het voorbeeld en kruip eens uit uw veilige schulp met uw mening over uw eigen vraagstuk? Mogelijk ontstaat er dan een discussie. U doet meestal weinig anders dan discussies uitlokken waarin u zelf alleen de schoolmeester kunt spelen. U doodt zelf de discussie overal keer op keer door uw manier van reageren. Ik reageer daarop secondair. Moet ik feitelijk ook eens laten. Ik ben echter niet zo sterk in het mensen niet allemaal voor serieus te nemen. Moet ik nog af en toe een beetje leren.
Plaats reactie