Hoerenlopen.

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ik heb al eerder gezegd dat een chauffeur en een dameskapster gewone beroepen zijn. Dat geldt niet voor prostituees.

En een hoerenbezoeker is dus ook geen gewone "klant"?
hagenaars schreef:ik vind de seksuologie van de hoerenloper een onderwerp apart, waar ik weinig kennis van heb.
Haha, maar over "de seksuologie" van de hoer weet je natuurlijk alles.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Heb ik dat gesteld?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

Nee, en daarom is jouw mening jegens betaalde seks waarschijnlijk ook die van de reactionaire klein-burger.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Hoerenlopen.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Wat bent u nu toch weer mateloos aan het ouwehoeren. Ik heb al eerder gezegd dat een chauffeur en een dameskapster gewone beroepen zijn. Dat geldt niet voor prostituees.
Je hebt het eerst over specifiek, en nu weer over normaal. Ik zei toch dat je alles door elkaar gooit? Je loopt maar te draaien.
Ik heb al eerder gezegd dat een chauffeur en een dameskapster gewone beroepen zijn. Dat geldt niet voor prostituees.
Da's jouw mening, ergo jij vindt dat het 1 normaal is en het ander niet. Maar nergens onderbouw je waarom niet, je blijft enkel herhalen dat jij dat vindt, maar niet waarom. Daarnaast, jouw kleinburgerlijke mening is niet "de waarheid". Het is slechts jouw slecht onderbouwde mening, meer niet.

ik vind de seksuologie van de hoerenloper een onderwerp apart, waar ik weinig kennis van heb. Ik zit niet op een discussie te wachten, maar ga gerust uw gang.
Jij maakt overal een discussie van, omdat je vast zit in jouw "waarheidje". Daarnaast, als ik jouw reactiegedrag zo zie, zit je enkel te wachten op, tsja wat eigenlijk? Ik zie bijna dwangneurotisch reageer gedrag op echt alles. Je verstikt het forum met je aanwezigheid.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Ik verstik niks, u wil een deelnemer de mond snoeren. Daar is dit forum erg tegen, snapt u?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ik verstik niks
Natuurlijk ontken je. Het lijkt een pathologische reflex.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Hoerenlopen.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Ik verstik niks, u wil een deelnemer de mond snoeren. Daar is dit forum erg tegen, snapt u?
Nee, ik wil er op wijzen dat liegen en bedriegen niet discussie voeren is, en hier niet thuis zou moeten horen.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

U zou toch eens op moeten houden zo maar stomweg beschuldigingen te uiten. Voer een discussie en houdt op te schelden.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Hoerenlopen.

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:U zou toch eens op moeten houden zo maar stomweg beschuldigingen te uiten. Voer een discussie en houdt op te schelden.
Lex, bij bijna alle onderwerpen op dit forum heb je vrijwel altijd het laatste woord. Ik verzoek je - als moderator - andere deelnemers wat meer ruimte te geven. Het is immers geen heilig moeten om altijd maar weer al dan niet inhoudelijk te reageren.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Ik laat mij niet uitmaken voor een leugenaar en bedrieger, dat zal je begrijpen. Het laatste woord vind ik niet zo belangrijk. Wat mij betreft gaat een discussie gewoon door, mits de deelnemers het schelden achterwege laten. Soms roep ik ze daartoe op.
Plaats reactie