Hoerenlopen.

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Waar het om gaat, is dat de hoeren gemaskerd demonstreren voor hun vrijheid. En dat is raar. Dat plaatst het z.g. beroep in een vreemd daglicht.
Wat nou vrijheid? Denk jij nu werkelijk dat alle hoeren het slachtoffer zijn van mensenhandel? Wel eens overwogen dat zij met hun maskerade maatschappelijke erkenning zoeken in plaats van openlijk bloot te staan aan vernederingen door reactionaire klein-burgers?
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Ik denk dus niet dat alle hoeren slachtoffer zijn van mensenhandel, maar het komt wel erg vaak voor. Er is iets met dat z.g. beroep, dat het geen beroep maakt. Ik ben benieuwd welke erkenning zij zoeken...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

Je vervalt in herhalingen Hagenaars. En zoals gewoonlijk als je je gelijk niet kunt krijgen begin je te draaien en te zeveren zonder iets nieuws toe te voegen. Als je werkelijk geïnteresseerd bent, kijk dan op de site van georganiseerde sekswerkers http://wijzijnproud.nl/ .
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Ik ben werkelijk geïnteresseerd, anders doe ik er het zwijgen toe. De site heb ik bezocht. Ik begin niet te draaien noch te zeveren. Het blijft ondanks jouw bezwaar een specifiek "beroep".
In het parlement werd gepoogd het bezoek aan de dames (en heren) strafbaar te maken, daar heb ik mij tegen verzet, zoals je weet.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef: Het blijft ondanks jouw bezwaar een specifiek "beroep".
Zoals een hoerenloper een specifieke "klant" is, bedoel je?
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

laten we maar zwijgen over de seksuologie van de hoerenloper...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

Waarom?
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Hoerenlopen.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Ik denk dus
Stop maar, daar zit altijd het probleem!
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Hoerenlopen.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Ik ben werkelijk geïnteresseerd, anders doe ik er het zwijgen toe. De site heb ik bezocht. Ik begin niet te draaien noch te zeveren. Het blijft ondanks jouw bezwaar een specifiek "beroep".
Specifiek beroep? Ga je nu zo proberen je eruit te draaien? Busschauffeur is ook een "specifiek" beroep. Je bent niet zomaar chauffeur, nee. Specifiek een chauffeur van een bus. Kledingverkoopster? Ook specifiek beroep. Verkoopster van "specifiek" kleding. Prostitutie is dienstverlening, specifiek van een specifiek aanbod van diensten.

Huichelaars, praktisch alles is een "specifiek" beroep. Je maakt van "specifiek" abnormaal. Maar dat is jouw verwrongen geest die dat doet. Jouw kleinburgelijk denken zoals Fred al aangaf. Het is alsof ik het een kleuter moet uitleggen, of een stronteigenwijs persoon. Of wellicht een stronteigenwijze kleuter, dat kan ook nog.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Wat bent u nu toch weer mateloos aan het ouwehoeren. Ik heb al eerder gezegd dat een chauffeur en een dameskapster gewone beroepen zijn. Dat geldt niet voor prostituees. ik vind de seksuologie van de hoerenloper een onderwerp apart, waar ik weinig kennis van heb. Ik zit niet op een discussie te wachten, maar ga gerust uw gang.
Plaats reactie