Hoerenlopen.

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

Nogal wat mensen ontbreekt het aan libido. Het zijn vaak dezelfden die neerkijken op betaalde seks. Of zedenpreken over "hoe het hoort".
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Ga je lekker?
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Hoerenlopen.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Ik heb u eerder geadviseerd het denken achterwege te laten, het leidt bij u tot niets. Zoals u nu bv. beschaving behandelt, daar komen we niet veel verder mee.( Absolut Vodka is the leading brand of Premium vodka offering the true taste of vodka in original or your favorite flavors made from natural ingredients.)
Wat ben je toch ook een zielig figuur Hagenaars. Elke keer hetzelfde gedrag als je klem zit. Gewoon de ander afdoen als "dom", maar vooral nergens inhoudelijk op ingaan. Man waar haal je het vandaan. Je gebrek aan intelligentie vul je op met ego?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ga je lekker?
Ik denk dat ik hier inderdaad een punt heb, ja.
Laatst gewijzigd door fred neerhoff op do 11 aug 2016, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef: Trouwens, je kunt natuurlijk veel over Norbert Elias zeggen, maar kleinburgerlijk en reactionair, nee dat was hij, dacht ik, niet. Heb je zijn hoofdwerk wel doorgenomen?
Wat een belachelijke vraag. Ik heb immers helemaal niets over jouw Norbert gezegd maar wel over jouw standpunt inzake betaalde seks: dat van een reactionaire klein-burger.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

@ Neerhoff, je hebt geen punt. Ik baseer mijn idee over schaamte in publiek op de analyse van de socioloog.
Laatst gewijzigd door hagenaars op do 11 aug 2016, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

Graag exact toelichten Hagenaars.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Wat moet ik toelichten?
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

@ T.F. Gebrek aan intelligentie? Wat wilt u met ego opvullen? Misschien even teruggaan naar het issue?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Wat moet ik toelichten?
Kan je niet lezen dan? Het issue is hier betaalde seks. Nu graag exact toelichten wat Elias hierover te berde heeft gebracht. En nu niet wegduiken naar "schaamte" want dat is jouw toevoeging als een reactionaire klein-burger.
Plaats reactie