Hoerenlopen.

Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Hoerenlopen.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Ik laat mij niet uitmaken voor een leugenaar en bedrieger, dat zal je begrijpen.
Ik heb je duidelijk op leugens en bedrog betrapt. Je verwees naar een artikel dat je niet plaatste en ook niet "linkte". Vervolgens verdraaide je de woorden dusdanig dat het artikel jouw stelling ondersteunde, namelijk op dusdanige manier dat er uitkwam dat Mein kampf niet verboden was. Terwijl in werkelijkheid er een geheel andere conclusie uit het artikel kwam, namelijk dat Mein kampf wel degelijk verboden was.

En ja, Hagenaars. Dan ben je een bedrieger en een leugenaar!!
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Hoerenlopen.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef: Wat mij betreft gaat een discussie gewoon door, mits de deelnemers het schelden achterwege laten.
hagenaars schreef:Ik laat mij niet uitmaken voor een leugenaar en bedrieger, dat zal je begrijpen. Het laatste woord vind ik niet zo belangrijk. Wat mij betreft gaat een discussie gewoon door, mits de deelnemers het schelden achterwege laten. Soms roep ik ze daartoe op.
Jij begon met mij uitmaken voor "onnozel" als heel snel. Nu roep jij bij elke kritiek die je krijgt, "je moet niet schelden".
Maar er wordt meestqal niet gescholden, dat maak jij er van!!


Zal ik even citeren waar jij mij onnozel noemt, waar je mij uitmaakt voor "anaal gefixeerd" en dergelijke? Jij hebt hier de grootste mond, maar wanneer je er een keer 1 terugkrijgt? Dan ga je huilen als een baby.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Het onderwerp is Hoerenlopen. Graag kritiek...
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Hoerenlopen.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Het onderwerp is Hoerenlopen. Graag kritiek...
En de conclusie is dat jij een kleinburgerlijk mannetje lijkt te zijn dat de woorden "specifiek" en "normaal" verwart met elkaar. En zo nodig aan woorden een eigen invulling geeft om maar "je gelijk" te krijgen.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

het onderwerp is Hoerenlopen.
Plaats reactie