Johannes Torrentius, schilder.

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Johannes Torrentius, schilder.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Gelul, u weet niets van het onderwerp en laat dat duidelijk blijken.
He lulmajoor, u heeft het tegen een imbeciel medemens die hoopt door juist u , meneer de humanist, niet gediscrimineerd te worden! U bent duidelijk een nep humanist. :shock: :lol: 'Niets' ervan weten is wel erg duidelijk door u zo overdreven bedoeld om uw alles wetende gelijk dik te willen onderstrepen. U krijgt het van mij hoor, ik weet er niets van maar hoe kreeg ik u daarmee dan zo hoog op de kast? :lol: Ik schreef al eerder, een knuppel in een hoenderhok gooien is af en toe wel erg leuk om waar te nemen hoe daarop gereageerd wordt. Maar gelijk heeft u! 8-)
hagenaars

Re: Johannes Torrentius, schilder.

Bericht door hagenaars »

U mag niet jokken. Dat ik gelijk heb in deze spreekt vanzelf.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Johannes Torrentius, schilder.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:U mag niet jokken. Dat ik gelijk heb in deze spreekt vanzelf.
Uw gelijk hebben ze in een psychiatrische inrichting ook allemaal in een dwangbuis in een isolatiecel.
Mijn verbale knuppel noemt u jokken? Ach ja, 't is maar wat je er van snapt en maakt.
hagenaars

Re: Johannes Torrentius, schilder.

Bericht door hagenaars »

Zeuren, zeiken en lulverhalen ophangen.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Johannes Torrentius, schilder.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Zeuren, zeiken en lulverhalen ophangen.
Hahaha, eindelijk hebt u eens in de spiegel goed naar uzelf gekeken. Wees gerust, niemand hier is zonder zonden en de uwe zijn hierbij vergeven.
Zo hagenaars, en nu netjes alleen maar bij het onderwerp blijven, dan doet iedereen dat ook. Doe je best kereltje!

Die Johannes Torrentius was in zijn tijd een heel interessante persoonlijkheid met geweldige schilders ogen en een feilloze visuele vertaling via zijn penseel en kwast op het doek en paneel. Erg jammer dat er slechts één werk van zijn oeuvre gered kon worden van de hysterische mores uit zijn tijd. Hij was een artistiek revolutionair.
Plaats reactie