De Paus is goochem.

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: De Paus is goochem.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:U schrijft: "Zou "geenstijl" geen beter forum voor uw manier van reageren zijn? Tendentieus en ongefundeerde blik op iedereen die niet geknipt en geschoren is naar het Haagse model, úw modeldenken!

Mijn reactie: neen.
Oké dan. Richt een forum op waar de leden genieten van elkaars kots over hun gedachten wanneer die even niet parallel lopen met de Haagse mainstream. Bent u altijd zo geweest hagenaars? Dan vraag ik mij in gemoede af hoe men u niet onmiddellijk herkende voor u voorzitter van het humanistisch verbond mocht worden.
Probeer eens een keertje aan al uw ideeën als enige waarheid te twijfelen. Dan wordt u in discussie minder onuitstaanbaar. Blijf u afvragen bij alles wat u slechts denkt zeker te weten. Verrassend en levens boeiend!
Ik gom nogal eens wat uit in mijn levensvisies. Word je niet armer noch dommer van!
hagenaars

Re: De Paus is goochem.

Bericht door hagenaars »

U bent slecht geinformeerd, ik was jarenlang voorzitter van het Humanistisch Opleidingsinstituut, inmiddels opgegaan in de z.g. Humanistische Universiteit. Wel was ik bovendien lid van het Hoofdbestuur van het H.V.

De Universiteit voor Humanistiek is een Nederlandse universiteit op levensbeschouwelijke grondslag, die gevestigd is in Utrecht.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: De Paus is goochem.

Bericht door fred neerhoff »

Een nep-universiteit, zal je bedoelen!
hagenaars

Re: De Paus is goochem.

Bericht door hagenaars »

Ach, Neerhoff daar zijn we het toch allang over eens? Ik was indertijd een voorstander van aansluiting bij de enig echte universiteit in de stad Utrecht. De meerderheid besliste anders en Deetman ook...Daarom gebruikte ik het woordje z.g.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: De Paus is goochem.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:U bent slecht geinformeerd, ik was jarenlang voorzitter van het Humanistisch Opleidingsinstituut, inmiddels opgegaan in de z.g. Humanistische Universiteit. Wel was ik bovendien lid van het Hoofdbestuur van het H.V.

De Universiteit voor Humanistiek is een Nederlandse universiteit op levensbeschouwelijke grondslag, die gevestigd is in Utrecht.
Hoe lachwekkend is uw opsomming van alles waar uzelf alleen maar van onder de indruk bent niet?
En hoe blij in de wandelgangen was het instituut niet om van u af te zijn na die jaren?
Ook nog eens lid van het hoofdbestuur (h zonder hoofdletter voor iedereen die daar niet van onder de indruk is) van het Humanistisch Verbond, toe maar! U moet wel heel veel eelt op uw ellebogen hebben. Voor mij bet u de zeperd van het jaar op dit forum.
hagenaars

Re: De Paus is goochem.

Bericht door hagenaars »

...en dat alles omdat ik u terecht wees...U hebt een kwetsbaar zieltje. En moet zich beter informeren of uw mond houden. Kunnen we dat afspreken?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: De Paus is goochem.

Bericht door fred neerhoff »

Wel eens gedacht aan een bord voor je kop?
hagenaars

Re: De Paus is goochem.

Bericht door hagenaars »

Waarom?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: De Paus is goochem.

Bericht door fred neerhoff »

Waarom niet?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: De Paus is goochem.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Waarom?
Omdat je als een 'humanistisch gestoord' nijlpaard door de gedachten en gevoelens van anderen heen stampt zodra iemand een afwijkende, vrijdenkende mening erop na houdt.
Jij als de grote roeptoeter op dit forum bent een blamage voor het vrijdenken van hoe jij daar jouw voorbeeld van geeft. Je mening mag haaks staan op die van een ander, maar dat rechtvaardigt niet om die ander voortdurend trachten weg te blazen met absolute nietszeggende slagen in de stank van jouw hersenspinsels.
Mijn reacties op jou zijn altijd de kaatsende bal. Je reageert voortdurend als een heel oude geestelijk verstarde man, die alleen maar bang is zijn eigen vage zekerheden ook nog eens te moeten verliezen, nadat hij al zoveel verloren heeft van de tijd waarin hij nog in het zadel meende een rol van betekenis te spelen. Let wel, alle instituten met hoofdletters geschreven...... :roll:
Plaats reactie