NEDERLAND HEEFT NIETS GELEERD VAN HAAR KOLONIEN

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: NEDERLAND HEEFT NIETS GELEERD VAN HAAR KOLONIEN

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Kijk Neerhoff, ik doe altijd twee dingen. Iemand aanvullen of corrigeren en daarnaast aanmoedigen. B.v. om huiswerk te maken. Snap je? Humaan.
Het humane niet voor serieus meer genomen schoolmeestertje tracht iedereen hier aan zijn huiswerk te zetten. Hoe krom willen we het hier nog tegenkomen.
hagenaars

Re: NEDERLAND HEEFT NIETS GELEERD VAN HAAR KOLONIEN

Bericht door hagenaars »

Is dit een kromme zin? Wat bedoelt u in godsnaam?

" Het humane niet voor serieus meer genomen schoolmeestertje tracht iedereen hier aan zijn huiswerk te zetten. Hoe krom willen we het hier nog tegenkomen."
hagenaars

Re: NEDERLAND HEEFT NIETS GELEERD VAN HAAR KOLONIEN

Bericht door hagenaars »

@Neerhoff: Het valt mee...Mijn voorstel zou zijn weer te schrijven over het onderwerp, namelijk humanisme. Of over of Nederland geleerd heeft van haar koloniën.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: NEDERLAND HEEFT NIETS GELEERD VAN HAAR KOLONIEN

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:@Neerhoff: Het valt mee...Mijn voorstel zou zijn weer te schrijven over het onderwerp, namelijk humanisme. Of over of Nederland geleerd heeft van haar koloniën.
Valt mee? :roll: hagenaars, wel eens een discussie aangegaan met een humanist zonder enige zelfkritiek? Nou lees een aantal topics en kijk eens kritisch naar je eigen niet ter zake doende gezwam om wat? Om gelijk te krijgen? Heb je het dan zo moeilijk met je zelfrespect omdat geen hond je meer bevestigt? Dan maar jezelf kietelen met je holle woorden?
Ik 'discussieer' nog zinvoller met mijn werkster dan met jou.
Nederland heeft heel veel onjuistheden geleerd i.p.v. een nuchtere evoluerende kijk op wat er in de wereld gebeurd en wat de gevolgen zijn van o.a. onze inmengingen.
Zoals ook u niet meer wenst te leren om uw sociaal verbaal te moderniseren zonder een zombie van het Rijk te blijven.
hagenaars bralt:
Overigens heeft Nederland wel flink geleerd van de voormalige koloniën. Onze export is echt top. Alle Bric landen staan in de rij voor onze investeringen,
En jij denkt dat wij dat aan onze koloniale bezetting van onze koloniën te danken hebben? Wat drink jij en wat eet je zo allemaal met zulke ideeën? De overheid zal je zeker weer dankbaar zijn!
Laatst gewijzigd door wilfred degens op zo 20 sep 2015, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: NEDERLAND HEEFT NIETS GELEERD VAN HAAR KOLONIEN

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Mijn voorstel zou zijn weer te schrijven over het onderwerp, namelijk humanisme.
Je doet je best maar Hagenaars!

Schrijf jij dit forum maar vol met jouw geloof, zo demonstreer je vanzelf dat het boterzachte normatieve humanisme van het Humanistisch Verbond niet spoort met vrijdenken.

Het is niet voor niks dat De Vrije Gedachte met de zedenmeester Leo Polak als voorman al decennia lang op een doodlopende weg is beland.
hagenaars

Re: NEDERLAND HEEFT NIETS GELEERD VAN HAAR KOLONIEN

Bericht door hagenaars »

Laat ik puntsgewijs de zaken nalopen. Leuk die gesprekken met de werkster. Ik heb natuurlijk niets met de overheid te maken. Ik bepaal zelf wat mijn opinies zijn. Ik heb de indruk dat onze buitenlandse handel mooi aansluit op uw idee: "een nuchtere evoluerende kijk op wat er in de wereld gebeurd..." Als het zo uitkomt zal ik zeker jouw advies volgen, Neerhoff en iets schrijven over humanisme.
Ik ga nu en hier maar niet in op het humanisme van Leo Polak. Het gaat nu over de koloniën.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: NEDERLAND HEEFT NIETS GELEERD VAN HAAR KOLONIEN

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ik heb natuurlijk niets met de overheid te maken. Ik bepaal zelf wat mijn opinies zijn.
Man, je liegt dat je barst. Dit hele forum is één lange getuigenis van jouw blinde loyaliteit aan de status-quo!
hagenaars

Re: NEDERLAND HEEFT NIETS GELEERD VAN HAAR KOLONIEN

Bericht door hagenaars »

Nogmaals, ik bepaal mijn eigen opinies.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: NEDERLAND HEEFT NIETS GELEERD VAN HAAR KOLONIEN

Bericht door fred neerhoff »

Dat bestrijd ik, zonder wetboek lijk je een man zonder gezicht.
hagenaars

Re: NEDERLAND HEEFT NIETS GELEERD VAN HAAR KOLONIEN

Bericht door hagenaars »

Ach, wat moet ik nu met zulk commentaar?
Plaats reactie