Anton Constandse deugt niet

hagenaars

Re: Anton Constandse deugt niet

Bericht door hagenaars »

Pas op, pas op, u gaat nu Neerhoff souffleren, dat gaat u slecht bekomen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Anton Constandse deugt niet

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:dat gaat u slecht bekomen.
Even toelichten graag.
hagenaars

Re: Anton Constandse deugt niet

Bericht door hagenaars »

Dat doe ik graag, jij reageert altijd erg onaangenaam als "iemand jouw woorden in de mond legt". Trouwens ik herhaal de vraag maar even, waarom zou ik als westerling geen mening ergens over mogen hebben?
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Anton Constandse deugt niet

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Dat doe ik graag, jij reageert altijd erg onaangenaam als "iemand jouw woorden in de mond legt". Trouwens ik herhaal de vraag maar even, waarom zou ik als westerling geen mening ergens over mogen hebben?
He Hagenaars, jij spreekt mij aan op taalfouten. Maar jouw moet jou zijn hier, toch? Zie wel meer fouten bij je. Ga je er nu ook op aanspreken elke keer, want als jij je daartoe verlaagd, dan sla ik je graag ermee om de oren.
hagenaars

Re: Anton Constandse deugt niet

Bericht door hagenaars »

U hebt gelijk. Maar nu hebt u weer een fout, de d achter verlaagt moet een t zijn.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Anton Constandse deugt niet

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:U hebt gelijk. Maar nu hebt u weer een fout, de d achter verlaagt moet een t zijn.
Wat ben je toch ook een stuk stront he Hagenaars
hagenaars

Re: Anton Constandse deugt niet

Bericht door hagenaars »

U bent lichtgeraakt. Niet zoals het hoort. Anaal gefixeerd.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Anton Constandse deugt niet

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:U bent lichtgeraakt. Niet zoals het hoort. Anaal gefixeerd.
Nee, niet lichtgeraakt. Heb heel erg veel geduld met je gehad. Maar een keer bereik je de grens. Je blijft maar etteren tot je een reactie krijgt. En wanneer je dan uiteindelijk die reactie krijgt ga je huilen. Je bent een verschrikkelijk vervelend kleutertje.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Anton Constandse deugt niet

Bericht door Tree Fhinker »

Ik heb eens rondgekeken op het forum en valt mij op dat jij het steeds hebt over
hagenaars schreef:. Anaal gefixeerd.
Bij Wilfred Degens deed je dat ook. Wat is er eigenlijk mis met je? Jij beschuldigt anderen ervan "anaal gefixeerd" te zijn, maar het is jouw naam die eindigt op AARS, Hagenaars. Kan het zijn dat het hem daar in zit?
Zit je daar misschien iets dwars?
hagenaars

Re: Anton Constandse deugt niet

Bericht door hagenaars »

U komt voortdurend en tot vervelens toe met uitwerpselen*). Naamgrapjes zijn verboden. Ik raad u aan iets over het onderwerp naar voren te brengen**) of uw snater te houden.

*) Wat ben je toch ook een stuk stront he Hagenaars
**) Anton Constandse deugt niet
Laatst gewijzigd door hagenaars op wo 17 aug 2016, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie