learning WORLD with humanistic WISE

Ms van Griethuijsen

learning WORLD with humanistic WISE

Bericht door Ms van Griethuijsen »

De A BI ORIGIANALS de OORSPRONKELIJKE MENS OP AARDE zitten onder de DRUGS en ALCOHOL, vanwege hun onderdrukte AARDSE PSYCHE .
zij waren oorspronkelijk in DIALOOG met de NATUUR

de wijze biseksuelen zitten door onderdrukking van hun aardse PSYCHE door calvinisme en katholicisme onder de drugs en alcohol en allerlei psychische stoornissen door calvinistische pelitiekeEXCOMMUNICATIE van hun psyche verkregen door onderdrukking

Leuk die KRUIS TOCHTEN van 2000 jaar oneigenlijk christendom in plaats van wijs alles omvattend emancipatie beleid

Het kruis mag niet opgeheven worden en tot volmaaktheid gebracht worden waardoor vele biseksuele jongens en meisjes ongelukkig zijn

De biseksuele liefde mag klaarblijkelijk niet op aarde bestaan , omdat ze een gevaar zijn voor het eeuwig calvinisme en de misdadigheid van een calvinistische opvoeding , die dat bewerkstelligd.

zo wordt iedereen bewust of onbewust gemaakt tot slaven van de ARROGANTIE van de MACHT waar van Mierlo het van D66 altijd over had . je onderdrukt biseksuelen je amputeerd ze van hun seksuele gerichtheid en zo worden mensen dan WOEDEND en SCHEPPEN vele biseksuele willen daar niet meer op responderen op die religieuze opvoedingen en SCHEPPEN hun eigen BI CULTUUR met betrekking tot het , Nu alles in overvloed aanwezige homo en hetero condoom, zodat ze geen kruisdood sterven aan dodelijke seksueel overdraagbare ziekten.

De MISSIONARISSEN van de RK kerk hebben 2000 jaar in die zin goede en crimineel WERK verricht op aarde

ER moete dus WETTEN gemaakt worden en normen en waarden bij biseksuelen om aan al deze misere een eind te maken willen we nog wat met de menselijke waardigheid van het indivdue en of je nu hetero homo of biseksueel bent vorm geven aan op WIJZE manier.

Oook al zal zo"n wet een GLOBALE MONDIALE formulering zijn, alwaar de niet corrupte en echte onafhankelijke rechter zijn oordeel over moet geven en voor Nederland met een constitutioneel hof in Den Haag naast het vredes paleis.

en zo zullen we in het zweet zijns aanschijns moeten werken aan een verloste en betere of allerbeste wet gelijke behandeling en grondwet en de bi platonische NATUUR mensen creeeren die niet geamputeerd worden van hun biseksuele gerichtheid
Dat was de UITKOMST van de EERSTE tot vierde internationale conferentie over biseksualiteit van Amsterdam tot Londen

Dus de A BI ORIGINALS en vervolgens A B zeggende dialoog en communicatie en filosofie omtrent de AS van het GOEDE met betrekking tot het ALLES biseksualiteit dus , met goede zeden., Alles mag als je MENSEN maar niet schaadt. dus een intelligent NATUURVOLK in dialoog met de ware menselijke natuur van de mens URBI ET ORBI BI DUS

ER zijn in die zin heel wat natuurvolken, door katholieke missionarissen de vernieling ingejaagd. BESCAHVING noemde ze dat. dus in feite misdaden van RK misionarissen uit brooodwinning machtwellust ijdelheid en domheid en niet WIJS door deze natuur volken eens in hun waarde te laten

Gruyters de commisaris van de koningin van D66 in de jaren 90 , die zei "als ik een katholiek een hand geef dan tel ik al mijn vingers naar, inclusief zijn ELFDE VINGER

en ZO willen humanistische biseksuele mannen en jongens, niet meer RESPONDEREN op katholieke en calvinistische religie, omdat in WIJSHEID hun elfde vinger heilig is, en ze daarmee niet willen schaden of geschaadt in worden

van BISDOMHEID NAAR BISWIJSHEID in plaats van door schade en schande WIJS geworden jongeren met betrekking tot het ALLES

De LIBERTIJNEN die, ook met de verkiezingen hebben meegedaan , die hadden dat als eerste programma punt in hun verkiezing programma staan ALLES MAG ALS JE MENSEN MAAR NIET SCHAADT ze kregen echter geen zetel in de tweede kamer

van Humanist Martin Simon van Griethuijsen met de humanistische landenlijke werkgroep biseksualiteit en overheidsbeleid lid D66 Lid humanistisch verbond
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: learning WORLD with humanistic WISE

Bericht door fred neerhoff »

Bagger!
hagenaars

Re: learning WORLD with humanistic WISE

Bericht door hagenaars »

Aan schade valt vaak niet te ontkomen, maar niet alles mag. Els Borst beffen, dat zou ik je afraden. Pechtold is erg grieks, wist je dat?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: learning WORLD with humanistic WISE

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Els Borst beffen, dat zou ik je afraden.
Op grond waarvan? Misschien denkt Griethuijsen daar wel heel anders over!
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: learning WORLD with humanistic WISE

Bericht door David Bakker »

Geachte heer Van Griethuisen,

Ik vind uw bijdragen aan dit forum erg warrig, onduidelijk en slecht onderbouwd. Kunt u iets beter uw best doen, anders overweeg ik uw bijdragen te verplaatsen naar de (nog aan te maken) prullenbak.

Met vriendelijke groet,

David Bakker
hagenaars

Re: learning WORLD with humanistic WISE

Bericht door hagenaars »

Ik heb een sterk vermoeden :mrgreen: dat ze niet zal willen, zelfs niet door partijgenoten en dan mag het dus niet, logisch toch? Het is een willekeurig gekozen voorbeeld van iets dat streng verboden is.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: learning WORLD with humanistic WISE

Bericht door fred neerhoff »

Je bent inderdaad opvallend logisch. Echt een opsteker!
hagenaars

Re: learning WORLD with humanistic WISE

Bericht door hagenaars »

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: learning WORLD with humanistic WISE

Bericht door fred neerhoff »

Je logica is inderdaad in rook opgegaan.
hagenaars

Re: learning WORLD with humanistic WISE

Bericht door hagenaars »

Kun je niet bij het onderwerp blijven? Ook als onze gewaardeerde Griethuizen er anders over zou denken, dan nog is het een verboden vrucht. Toch?
Plaats reactie