geen humanisten maar SMARTINISTSTEN

Plaats reactie
Ms van griethuijsen

geen humanisten maar SMARTINISTSTEN

Bericht door Ms van griethuijsen »

Om dichter bij mij zelf te blijven geachte heer Neerhof , zou ik willen zeggen om dat ik de EERSTE biseksuele bi platonische en bi polaire en bi sionistische MENS was die het durfde om in deze agressievve maatschappij aan te zetten tot biseksuele EMENSCIPATIE en dialoog en communicatie met betrekking tot het ALLES we misschien geen VATICAAN nodig hbben maar een MARTICAAN naar mij genoemd zonder biseksuele martelaren en met martin communicantjes met martinistische WETTEN EN REGELS niet ALLES kan zomaar je zal er in de zin van het ALLES aan een biseksuele identiteit er vorm aan moeten geven van BISDOMHEID NAAR BISWIJSHEID vele EERSTEN zullen de LAATSTEN zijn

ICH ES UBERICH het ich veld het heterodom het es veld het homodom het UBERICHVELD het BISWIJSHEID misschien krijgen we dan nog eens SMARTINISTEN die de WIJSHEID in PACHT hebben en geen kruisdood sterven aan AIDS

In rusland is een enorme aids epedimie aan de gang , dat komt omdat ze in Rusland geen emanicipatie beleid voeren voor homos en biseksuelen wat leidt tot een enorme zedelijke vervuiling en PUTIN homo en bi fobisch is

Van Humanist en SMARTINIST Martin Simon Van Griethuijsen secretaris van de HUMANISTISCH LANDELIJKE WERKGROEP BISEKSUALITEIT EN OVERHEIDSBELEIDlid D66 Lid Humanistisch verbonden Lid van het LNBI
hagenaars

Re: geen humanisten maar SMARTINISTSTEN

Bericht door hagenaars »

Ik wil me liever niet in deze discussie mengen, maar gaat dat niet wat ver u/je te vergelijken met de nobele kerkvorst?

Hoogmoed komt voor de val.

http://kingsgarden.org/Nederlands/Organ ... NL/OM.html :D
ms van griethuijsen

Re: geen humanisten maar SMARTINISTSTEN

Bericht door ms van griethuijsen »

geachte heer hagenaar ik ben een vrij nuchter aards denkend mens dit bovenstaande stuk was nu een beetje serieusiteit en VOORAL HUMOR dat mag ook wel eens op dit forum ALLES wordt met HUMOR geboren en een kerkvorst wil ik absoluut niet zijn als atheist Ik ben voor zelfbeschikking en MENSENRECHTEN zodanig geformuleerd dat je mensen in hun uniek heid niet moet SCHADEN

van Humanist Martin Simon van Griethuijsen
hagenaars

Re: geen humanisten maar SMARTINISTSTEN

Bericht door hagenaars »

Mijn vader heeft betaald voor de hele naam: Hagenaars. Maar dat is niet belangrijk, hoe moet dat: aards denken? Wie is er tegen zelfbeschikking en mensenrechten?

Het is soms wenselijk om mensen te schaden, neem nou die Jorge Horacio Zorreguieta Stefanini (Buenos Aires , 28 januari 1928) of dr. Jansen Steur?

Beide vluchtelingen, verdreven uit hun vaderland. De eerste is allochtoon, tweede generatie Basken in Zuid Amerika.
MS van Griethuijsen

Re: geen humanisten maar SMARTINISTSTEN

Bericht door MS van Griethuijsen »

om op het EERSTE vermeld op dit item terug te komen
In de zin van het ALLES dreigt het MONDIAAL uit te draaien op het SCHANDAAL VAN DE WIJSBEGEERTE
met begeerte WIJS omgaan volgens het boek ASTRA VAN SOCRATES het GODDELIJK BEGINSEL dus METAFYSICA is er niet meer bij
Er zou een stringent normenn en waarden debat moeten komen , met betrekking tot hetero homo en biseksuele mensen met betreking tot het ALLES zo verwachten ze ALLES van LEERSTUK bijbel en Humanist Paus Johannes Paulus die voor dialoog en communicatie daar over was
Na het JUBELJAAR 2000 is god voor de dommen en Socrates en Plato voor de WIJZEN dus SMARTINISTEN

van Humanist en SMARTINISTIST dus gewoon een WIJZE uit het Oosten ZWOLLE namelijk van Martin Simon van Griethuijsen met zijn Humanistische landelijke werkgroep he ho en biseksualiteit en overheidsbeleid en niets HOOGMOEDSWAANZIN maar feitelijke onderkenning van de MONDIALE ZEDELIJKE situtatie die dreigt te ONTAARDEN
hagenaars

Re: geen humanisten maar SMARTINISTSTEN

Bericht door hagenaars »

Geen touw aan vast te knopen...
Plaats reactie